יום שבת, 24 באוקטובר 2015

טיול לברזיל בתקופת הקיץ



קצת היסטוריה ומידע על ברזיל – המדינה הגדולה בדרום אמריקה ומהגדולות בעולם כולו
חבל הארץ שאנחנו מכירים היום בתור ברזיל החל להיות מיושב כבר באלף השישי לפני הספירה, על ידי שבטים של אינדיאנים שהם המתיישבים המקוריים בדרום אמריקה כולה. בשנת 1,500 לספירה הגיעו האירופאים הראשונים לברזיל, ובניגוד לשאר יבשת דרום אמריקה היו אלה דווקא הפורטוגלים שהתיישבו בברזיל ושמרו על שלטונם זה במשך יותר משלוש מאות שנים, תוך שהם מקנים למקום את השפה הפורטוגזית שנהוגה בו עד היום. כיום ברזיל היא המדינה הגדולה בדרום אמריקה והחמישית בגודלה בעולם כולו, גם מבחינת אוכלוסייה, עם יותר מ-200 מיליון אזרחים. ברזיל היא יעד תיירותי פופולארי במיוחד עבור תיירים ישראלים, כשטיול לברזיל משלב בין תרבות עירונית ייחודית ושוקקת (כולל הקרנבל הידוע) ובין נופים טבעיים פראיים ויערות גשם נרחבים.




טיול לברזיל – אחד מיעדי התיירות המובילים והפופולאריים ביותר לתייר הישראלי
ישראלים רבים היוצאים לטיול לברזיל עושים זאת במסגרת של טיול אחרי צבא – ולרוב מדובר בטיול תרמילאים לא יקר במיוחד שיכול להימשך גם כמה חודשים, בהסתמכות על הוסטלים ובדגש תיירותי על הנופים הטבעיים והטיולים הרגליים המיוחדים במינם שניתן לבצע במדינה הגדולה הזו. ואמנם, מרבית התיירים הישראליים בברזיל הם צעירים בגילאים של אחרי צבא, אך בכלל לא מדובר באוכלוסייה היחידה שמטיילת בברזיל.

טיול לברזיל לא חייב להיות טיול לתרמילאים צעירים אחרי צבע
טיול לברזיל יכול להיות טיול שמתאים גם למשפחות וגם לאוכלוסייה מבוגרת, והנופים העירוניים והטבעיים של ברזיל יכולים למשוך את כל מי שמסוגל להעריך תרבות ונופים מסביב לעולם. עבור אוכלוסייה מבוגרת יותר, שזקוקה לטיול קצר יותר שיהיה ממצה, איכותי ומתוכנן, בהחלט מומלץ לבדוק אופציה של טיול מאורגן בברזיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה