יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

פורום gmat – להתכונן טוב יותר לבחינה שלכם



בחינת gmat היא בחינה אליה ניגשים מועמדים לתואר שני במנהל עסקים. המועמדים לתואר נבחנים על פי ציוני התואר הראשון שלהם בשכלול התוצאות שלהם בבחינה. הבחינה עצמה אינה דומה לאף בחינה אחרת, לא בקבלה ללימודים ולא במהלך התואר הראשון (אם כי אפשר לומר כי מבחינת רמת החשיבות שלה היא דומה לבחינת הפסיכומטרי). הבחינה עצמה מתבצעת בשפה האנגלית ועם התוצאות שלה אפשר להגיש מועמדות למוסדות בארץ או מעבר לים.

להכיר את חלקי הבחינה היטב
כדי להצליח בבחינת gmat חשוב מאד להכיר את החלקים השונים שלה. הבחינה מחולקת לארבעה חלקים ובהם מילולי, חשיבה משולבת, כמותי וחיבור. חלק מהשאלות מתבצעות בצורה אדפטיבית מול מחשב, מה שאומר שהמחשב בוחר את השאלה הבאה על פי תשובה קודמת וכי אי אפשר לחזור לתקן את התשובות הקודמות ויותר מכך, שאלות שלא נענות יכולות לגרום לקנס והורדה בציון הבחינה. כיוון שיש לבחינה חשיבות רבה מומלץ לכל אחד להכיר את החלקים שלה ולהיכנס אל פורום gmat כדי לקבל יותר כלים לפתרון הבחינה.




מה תמצאו בפורום
פורום gmat הוא פורום שמיועדלמועמדים שעומדים לגשת לבחינה. הבחינה עצמה משמעותית ביותר ודרך פורום gmat אפשר לקבל כלים טובים לפתרון השאלות. בפורום אפשר לשאול שאלות, לענות על שאלות של אחרים, להתייעץ ובעצם להתכונן טוב יותר לבחינה. הפורום מנוהל לרוב על ידי מורים מקצועיים בעלי ניסיון קודם בבחינה.

שילוב של קורס ופורום
אין כל ספק שהצורה הטובה ביותר להתכונן לבחינה היא לדעת לקראת מה אתם עומדים. הבחינה יכולה להיות מאתגרת מאד עבור אחדים, אך מי שמתכונן, מגיע לקורס ולקוח חלק במסגרת פורום gmat יכול להגיע לתוצאות גבוהות בבחינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה