יום חמישי, 10 בינואר 2013

עיטוף רכבים



כאשר אתם מחפשים דרך מקורית ומיוחדת לפרסם את העסק שלכם בצורה אשר תעשה את העבודה הכי טוב שיש, אין כל ספק, כי עיטוף רכבים נותן מענה מושלם לצורך כך. אלו הן מדבקות מיוחדות אשר מספקות חשיפה של 24 שעות ביממה ומושכות תשומת לב לרכבי החברה. עיטוף רכבים נועד על מנת לשווק את המוצר של החברה ועל מנת למתג את החברה בצורה הנכונה ביותר שניתן. אם מדובר על חברה צעירה ודינאמית, אין כל ספק כי  עיטוף רכבים מאוד יתאים לתדמית שלה ולרכביה העירוניים הקטנים.

יתרונות של עיטוף רכבים
עיטוף רכבים מבליט את הרכב על הכביש ומספק שטח פרסום זול. עיטוף רכבים גם שומר על הצבע המקורי של הרכב ומונע את דהייתו כתוצאה מחשיפה לקרני השמש המזיקות כידוע. עיטוף רכבים מאפשר גם לחסוך את עלויות השטיפה הרבות, מכיוון שהלכלוך אינו בולט על גבי הרכב כאשר הוא מכוסה במדבקה. בנוסף, עיטוף רכבים גם חוסך את הוצאות הפוליש וגם מעניק לרכב את המראה הייחודי ביותר שמדבר בעד עצמו ומשדר לסביבה את כל מה שהחברה, שהרכב נמצא בבעלותה, רוצה להעביר ללקוחותיה.


על גבי מה מדפיסים עיטוף רכבים וכיצד מדביקים אותו
על מנת להיות עמיד ואיכותי לאורך זמן, עיטוף רכבים מודפס אך ורק על גבי המדבקות האיכותיות ביותר שפותחו במיוחד לשם כך על ידי חברת M3. על מנת שההדבקה תהיה איכותית, מנקים את הרכב לפני ההדבקה ומכינים אותו בצורה יסודית. רק אחרי שמורידים את כל מה שעלול להפריע, מתחילים בתהליך ההדבקה. ההדבקה של עיטוף רכבים עורכת בין 6 ל-10 שעות, תלוי בסוג המדבקה ובגודל הרכב.

האם הצבע של הרכב יכול להינזק לאחר הורדת עיטוף רכבים
התשובה היא חד משמעית, לא. עיטוף יסייע לשמור על צבעו המקורי ולאחר ההורדה, הרכב יהיה בדיוק כפי שהיה לפני שהדביקו עליו את העיטוף. מדבקות מלאות שמכסות את הרכב כולו אך לא אוטמות אותו לחלוטין, הן הדבר הבא בתחום יצור מדבקות לרכב והחברות המובילות בתחומן בוחרות לעצב את רכביהן באמצעותן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה