יום ראשון, 6 בינואר 2013

מעקות מתכת



מעקות מתכת וסורגים
כאשר אתם מתכננים עיצוב או אבזור של הבית שלכם או אולי של בית העסק שלכם, יש לכם באופן מובן מאליו הרבה מאד אלמנטים ונישות כאלה ואחרות שחשוב למצוא להן את האבזור המתאים ביותר הן מבחינה וויזואלית והן מבחינת הפונקציונאליות שלהם. אחד מן האבזורים הללו הוא לא אחר מאשר – מעקות מתכת. מעקות מתכת וסורגים הולכים הרבה פעמים יחד. כאשר מתקינים מעקות מתכת במרפסות יש לוודא כי המעקה נותן גם מענה בטיחותי לילדים שלא יעברו מתחת למעקה ויפלו למטה. גם מעקות מתכת למדרגות צריכים להכיל סורגים כדי שאנשים לא ימעדו ויפלו, וגם מעקות מתכת המוצבים בקצה מפלס בבית צריכים תוספת של סורגים כדי להבטיח את העומדים ליד.

מעקות מתכת – סגנונות שונים
מעקות מתכת וסורגים ניתן להכין מאותו החומר ובאותם הצורות. מעקות מתכת יכולים להיבנות בסגנונות שונים ובצורות מגוונות. למשל: עמודי מתכת מרובעים שבינהם חבלי מתכת מתוחים לאורך גרם המדרגות או לרוחב המרפסת. מעקות מתכת ניתנים גם לעיצוב הרבה יותר אמנותי כאשר עובדים בברזל המאפשר יצירת צורות מרובות בעבודת פרזול מיוחדת.


מעקות מתכת בטוחים יותר
מעקות מתכת יותר בטוחים מכל חומר אחר המשמש לבניית מעקות. מעקות מתכת עמידים יותר בפגעי מזג אוויר, כך שאם אתם זקוקים למעקות מחוץ לבית מעקות מתכת יהיו הבחירה הנכונה עבורכם. מעקות מתכת מאפשרים לכם בטיחות ברמה הגבוהה ביותר על פי תו התקן של מכון התקנים, וגם אווירה מעוצבת ויוקרתית לחלל הבית שלכם.

מעקות מתכת – בכל מקום
מעקות מתכת מצויים כיום בכל מקום. בכניסות למבנים ציבוריים, בתוך מבנים ציבורים, בתוך בתים ובחצרות, בבנייני משרדים ומחסנים, בעסקים שונים וכדומה. מעקות מתכת משמשים גם בכניסות של נכים ואנשים מוגבלים למקומות שונים, בגני ילדים, בתי ספר ומוסדות דומים.

תכנון ובניית מעקות מתכת
לרוב מתקיני מעקות המתכת יש דוגמאות מוכנות שתוכלו לבחור מבינהן ובנוסף לכך תוכלו לבקש גם עיצוב ייחודי לבית שלכם. מתקיני המעקות יכולים לעבוד עם כל חומר ולשלב בין חומרים שונים כדי ליצור עבורכם את המעקה הרצוי לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה