יום חמישי, 10 בינואר 2013

קול סנטר



המדריך המלא אודות קול סנטר (או מוקד שירות לקוחות)
עד שנות ה – 90, קול סנטר לא נחשב ליותר ממערך תקשורת אשר לקוח מתחום המדע הבדיוני. יחד עם זאת, במהלך עשרים השנים האחרונות, אין משרד, עסק ותאגיד אשר לא עושים שימוש במערך קול סנטר כזה או אחר, מערך אשר גם ידוע בשם מוקד שירות לקוחות. בטח כאשר כל מערך קול סנטר מספק את כל צרכי השירות, השיווק והמכירות של משרד, עסק ותאגיד.

מערך קול סנטר – מספק את כל צרכי השירות של הלקוחות
היום, קשה למצוא ולו עסק קטן אשר לא רשום לקול סנטר עצמאי כזה או אחר. בטח כאשר, היום, כל עסק ועסק צריך להפעיל מערך שירות בעבור צרכי הלקוחות שלו. הלכה למעשה, מערך קול סנטר הינו מרכז אשר אליו פונים לקוחות באמצעות מספר מוקד ייעודי ו'מרחוק', כלומר, באמצעות מכשיר טלפון רגיל או סלולרי בעבור צרכים כמו שירות לקוחות, שירות טכני, מכירות ועוד.

קול סנטר – מערך שירותי וצרכני מתקדם ומלא יתרונות
צרכנים רבים, הן בארץ והן בעולם, בוחרים את הספקים השונים שלהם בעיקר על סמך טיב מערך הקול סנטר של החברה. לכן, אין זה כלל פלא להיווכח, כי, כמעט כל מערך קול סנטר מאופיין בכל הבאים: מתן שירות לקוחות במשך כמעט כל שעות היממה / מתן שירות 'ממוקד' לקוח על ידי נציג שירות מנוסה, חד ומיומן / הימצאותו של מחשב אשר מחובר למערכות המידע של החברה, מה שמקל על בירור פרטים וביצוע שינויים ועוד. במילים אחרות, קול סנטר הינו מערך שירות וצרכני מתקדם ומלא יתרונות. 


בנוסף, ישנם מערכי קול סנטר עצמאיים ואטרקטיביים מבחינת מחיר
התרומה של מערך הקול סנטר לעסקים גדולים, חברות ותאגידים הינה גדולה לאין שיעור. יחד עם זאת, הפעלה של המערך האמור אמנם לא יקרה לגופים האמורים, אבל לעסקים קטנים דווקא כן. יחד עם זאת, אין זה כלל אומר, כי, גם הם לא יוכלו ליהנות מנפלאות המערך – בטח כאשר ישנים מערכי קול סנטר עצמאיים ואטרקטיביים מבחינת מחיר – ולא פחות מתקדמים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה