יום ראשון, 27 בינואר 2013

אטרקציות לאירועים – מה עושים אחרי האוכל



בכל אירוע, ותהיה זו מסיבת יום הולדת, בר מצווה, חתונה, מסיבת סוף שנה של הכיתה וכיוצא בזה, תמיד נשאלת השאלה מה עושים אחרי שאוכלים. בתחילת האירוע יש תוכנית ובדרך כלל כמה אנשים אומרים כל מיני דברים יפים על בעלי השמחה ואחר כך מתיישבים לאכול ואחר כך.... מה? אז נכון כי בהרבה מקרים יש גם מוסיקה וגם ריקודים, אבל זה לא תמיד אפשרי, ותמיד יש מן ואקום אשר משאיר במיוחד את הדור הצעיר חסר מעש. בדיוק לרגעים אלה יש אטרקציות לאירועים, אשר נועדו להוסיף את המימד החשוב ביותר בכל אירוע ואירוע כיום, ולא חשוב כלל מה הוא אופי האירוע ומי קהל היעד אשר מגיע אליו.
אטרקציות לאירועים – לילדים ובני נוער
רוב האטרקציות לאירועים מתוכננות כיום עבור גילאים של ילדים או לבני נוער כי הם שכבת המשתתפים אשר משתעממים הכי מהר. על מנת שלא יהיו משועממים ניתן לארגן עבורם אין ספור של אטרקציות לאירועים שונים אשר כוללים דברים שונים ומשונים, אבל לכולם מכנה משותף אחד: להעסיק את בני הנוער והילדים על מנת שלא יסתובבו סתם ויחפשו להם פעילות פחות נעימה לעסוק בה.



אטרקציות לאירועים – שולחנות משחק
באירועים רבים מזמינים שולחנות משחק אשר מוצבים בשולי אולם האירועים או במרפסת אשר בגן האירועים. הדבר החשוב ביותר בהזמנת שולחנות משחק הוא שיהיה מספיק על מנת שלא ייווצרו מריבות, כי אחרת לא עשינו כלום. שולחנות המשחק הפופולריים ביותר הם שולחנות כדורגל, שולחנות הוקי, שולחנות סנוקר וכיוצא באלה. שולחנות אלה מתאימים מאד למסיבות יום הולדת של בני נוער וגם המבוגרים ישחקו בהם בהנאה גדולה במיוחד.
אטרקציות לאירועים – שילוב
כמובן כי ניתן לשלב בין אטרקציות שונות ולא חייבים להביא רק שולחנות משחק. ניתן לשלב משחקים וירטואלים יחד עם שולחנות המשחק וגם אטרקציות נוספות כאלה ואחרות כמו תא צילום מדליק שולחן פינג פונג וכיוצא באלה. כאשר אתם מזמינים את השולחנות השונים בדקו כי יש בהם את כל האביזרים הנחוצים על מנת לשחק בהנאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה