יום שלישי, 31 במרץ 2015

כביש 6 שירות לקוחות



מחלקת שירות הלקוחות של כביש 6
רוב הנהגים העושים שימוש בשירותי הדרך של כביש 6 לא זקוקים למחלקת שירות הלקוחות. יחד עם זאת, כדאי להכיר את תפקיד המחלקה ולהבין במה היא עוסקת. מחלקת שירות הלקוחות של כביש 6 מספקת בראש ובראשונה מידע על הכביש עצמו. נציגי המחלקה הם הגורם האמין ביותר אליו כדאי לפנות כדי לשמוע על תעריפים, מבצעים, הנחות ומחירים. שנית, נציגי המחלקה מוסמכים לספק מידע על תשלום חשבוניות. כל אחד מנציגי מחלקת שירות הלקוחות של כביש 6 עובר תהליך ארוך של הדרכה והכשרה. בתהליך זה לומדים העובדים כיצד להעמיד לרשות הלקוח פתרונות מיידיים לכל בעיה בלתי צפויה.

מלבד האמור לעיל, תפקידה של מחלקת שירות הלקוחות של כביש 6 הוא לספק מידע על ערוצי תשלום. נציגי המחלקה יכולים להפנות את הנהגים והלקוחות לטפסים להורדה, לספר על אגרות וחיובים מיוחדים ולשמש בתור מוקד ליצירת אחריות חברתית.

מידע לנוסע דרך כביש 6 שירות לקוחות
במחלקת כביש 6 שירות לקוחות טלפוני וגם באתר האינטרנט יש פרטים המשמשים בתור מידע לנוסע. מידע מן הסוג הזה מתאים גם לנהגים וגם לנוסעים מן השורה. המידע הניתן דרך המחלקה כולל פירוט על מסלולי טיול לכל המשפחה. אלו מסלולי טיול הנמצאים בקרבת כביש 6 ואליהם ניתן להגיע כמעט מכל מקום בארץ.
עוד מידע חשוב לנוסע שניתן לקבל באמצעות מחלקת שירות הלקוחות של כביש 6 הוא עדכון פרטי רכב. זהו שירות למנויים בלבד, הזקוקים לעדכון פרטים לקראת החלפת רכב או רכישה של רכב חדש. מעבר לכך, השאלות הנפוצות המגיעות לנציגי המחלקה מתייחסות למהירות הנסיעה המרבית המותרת, למקטעים נוספים המתוכננים על הכביש ולנקודות אכיפת התנועה. אלו שאלות חשובות המבטיחות רמה גבוהה של זהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה