יום שישי, 20 במרץ 2015

טיפים להצלחה במהלך לימודי gmat



לימודי gmat מהווים הכנה עבור מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים. את המבחן נהוג לבצע במגוון רחב של מוסדות אקדמיים, אוניברסיטאות ומכללות ברחבי העולם. המבחן משמש בתור אמצעי סינון עבור מועמדים לתור שני במנהל עסקים, הוא בינלאומי והוא כתוב בשפה האנגלית. לימודי gmat הם תנאי להצלחה במבחן היות והם מקנים ארגז כלים מעשי ושורה ארוכה של תחומי ידע תיאורטיים.

על מנת להצליח בלימודי gmat יש להכיר בראש ובראשונה את מבנה המבחן. בניגוד למבחנים אחרים, GMAT כולל חיבור, חשיבה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי. יש הפסקות רשות של עד 8 דקות בין חלק מחלקי המבחן ולא בכולם. שנית, רצוי לבחור היטב את המוסד בו בוחרים לעבור לימודי gmat. מוסד לימודים ברמה גבוהה יציע מדריכים מנוסים, יחס אישי וכיתות קטנות שיאפשרו לכל תלמיד להביא לידי ביטוי את מלוא הפוטנציאל האישי.



כיצד בוחרים מוסד לימודים?
מוסדות לימוד המציעים לימודי gmat מפוזרים בכל רחבי הארץ. הטיפ לגבי בחירת מוסד הוא לשים לב לאיזור המגורים ולמיקום הגיאוגרפי. רצוי לתת עדיפות למוסד לימודים הנמצא קרוב וכך לנצל היטב את הזמן הפנוי לפני המבחן. בנוסף, חשוב לאסוף המלצות על מוסדות לימוד ולהתייעץ עם תלמידים שכבר השתתפו בקורסים מן הסוג הזה.

הבחירה במוסד לימודים חיונית לצורך הצלחה במבחן הסופי. יש מסלולי לימודים המשלבים בין שימוש באתרי אינטרנט, שיעורים פרונטליים ותרגול מעשי, לעומת מסלולי לימודים הנשענים בעיקר על שיעורי בית ולמידה עצמאית. כל תלמיד צריך להכיר את החוזקות והחולשות שלו כדי להבטיח בחירה במסלול לימודים אפקטיבי ככל האפשר. לימודי gmat צפויים להשפיע על הקריירה של הסטודנט ועל סיכויי ההצלחה במבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה