יום שישי, 20 במרץ 2015

מהו לופט למסיבה?



מי שרוצה להפיק מסיבה בלתי נשכחת יכול כיום לבחור לקיים אותה בלופט. זהו למעשה חלל תעשייה או בית מלאכה שהוסב למגורים. המאפיין הבולט ביותר של לופט הוא תקרה גבוהה וחללים גדולים. למרות שגם דירות רגילות, דירות גג, דירות גן ואפילו בתי מגורים או וילות עשויים להיחשב לעיתים בתור מקום מתאים למסיבה, רק הלופט המקורי מעניק את התנאים הרצויים. בתוך לופט למסיבה ניתן ליהנות מיתרונות שלא קיימים במקומות אחרים. 

ראשית, העובדה שמדובר על חלל תעשייה או בית מלאכה שהוסבו למגורים מבטיחה הרבה מקום פנוי. אין צורך לפנות ריהוט או להשקיע בעיצוב מסוים של לופט למסיבה. הלופט מגיע מוכן למסיבה פרטית, עסקית או כל אירוע אחר. שנית, ללופט יש מראה ייחודי שקשה להתעלם ממנו. העיצוב של הלופט והתקרה הגבוהה מעניקים אווירה בלתי נשכחת עבור המסיבה. גם החללים הגדולים של הלופט עולים בקנה אחד עם הצרכים של מפיקי אירועים בארץ ובעולם. 



איך ואיפה מוצאים לופט למסיבה?
שאלת מיליון הדולר היא איפה אפשר למצוא לופט למסיבה וכך לנצל את היתרונות שלו. העצה החשובה ביותר היא קודם כל להשתמש במידע המופיע באתרי אינטרנט. אפשר לקרוא המלצות על לופטים במקומות שונים בארץ, להתייעץ עם אנשי שכבר בילו בלופט או ליצור קשר עם בעלי המקומות בעצמם. בשלב השני כדאי להגיע ללופט ולראות אותו מקרוב. פגישה בתוך הלופט היא הזדמנות לשאול על האבזור, על שעות הפעילות ועל מגבלות מיוחדות אותן כדאי להכיר מראש.

חיפוש אחר לופט למסיבה הוא משימה קלה מכפי שנהוג לחשוב. כדאי לחפש לופט שנותן מענה מלא לצרכי החוגגים, להשוות בין הצעות מחיר ולא לשכוח לבדוק את האבזור הכולל מערכת מולטימדיה ופינוקים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה