יום שישי, 20 במרץ 2015

מהי הלבשת אמבטיות?



הלבשת אמבטיות היא שיטה המיועדת לחידוש של אמבטיות קיימות. השיטה מיושמת על ידי אנשי מקצוע מנוסים והיא מציעה מגוון רחב של יתרונות. בעזרת השיטה הזו ניתן להרכיב במהירות אמבטיה חדשה המתאימה בצורה מדויקת לאמבטיה הקודמת. אין צורך בפירוק האמבטיה הישנה ולכן גם אין חשש לשבירת החרסינה או יצירת נזקים בלתי הפיכים. הלבשת אמבטיות מעלה את ערך הנכס ומהווה השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. מעבר לכך, מיותר לציין כי האמבטיה החדשה המולבשת על האמבטיה הישנה ניתנת לשימוש מיידי.

בעזרת השיטה החדשנית של הלבשת אמבטיות אפשר לחסוך זמן ועלויות תחזוקה. האמבטיה החדשה אינה מתפוצצת או מתקלפת, היא מיוצרת מחומרי גלם מתקדמים והיא עמידה בפני כל סוגי חומרי הניקוי. זו אמבטיה המתאימה לדירות שכורות, בתי משפחות וגם חדרים בבתי מלון. שירותי הלבשה של אמבטיות קורצים עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי ולכן הם זוכים להצלחה מרשימה.



כמה עולה לשפץ את האמבטיה?
מבחינה כלכלית, משתלם יותר לבצע הלבשת אמבטיות מאשר לרכוש אמבטיה חדשה. האמבטיה המולבשת נבחרת לפי צרכי הלקוח ומגיעה בהיצע רחב של גוונים. היא אינה משתנה עם הזמן ובחלק מהדגמים יש בידוד תרמי השומר על טמפרטורת המים. קיימת אפשרות לביצוע ציפויים ותיקונים של אמבטיות ותמיד ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לקבל הצעת מחיר מסודרת.

תעשיית האמבטיות כבר לא מבוססת על ייצור באמצעות יציקה כפי שהיה קיים בעבר. כעת נהוג לייצר את האמבטיות עם פח פלדה, אך החיסרון הוא בנטייה לקורוזיה ובציפוי רגיש למכות או שפשופים. הדרך להתגבר על הפער היא באמצעות הלבשת אמבטיות או ציפוי עם חומר אקרילי עמיד. עלות ההלבשה אינה גבוהה והעבודה מתבצעת כאמור במהירות ראויה להערכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה