יום שישי, 20 במרץ 2015

איך חוסכים ברכישת Oakley?



לקוח המעוניין לרכוש את מוצרי החברה האמריקאית Oakley יכול לחסוך מאות שקלים באמצעות הקפדה על העצות הנכונות. העצה הראשונה היא קודם כל להבחין בין מוצרים שונים של החברה. על אף שמדובר על חברה מצליחה המייצרת נעליים, משקפיים, שעונים, בגדים, משקפי צלילה וציוד לסקי, כדאי לעקוב אחר מבצעים והטבות. החברה מפרסמת לא מעט מבצעים לאורך השנה ובעיקר בתקופת החגים בארצות הברית. הבחנה בין המוצרים עוזרת לזהות מחירים אטרקטיביים ומאפשרת פעולה מהירה לרכישה מוצלחת. 

העצה השנייה היא לבצע השוואת מחירים לפני שרוכשים את מוצרי Oakley דרך היבואן או הרשתות הנבחרות. השוואת מחירים של סניפים בתוך אותה עיר יכולים לגלות פערים של עשרות אחוזים במחיר. לכך יש להוסיף את המבצעים הייחודיים של חלק מהסניפים, כמו גם מועדוני הלקוחות אליהם משתייכים לקוחות החברה. גולשי גלים, גולשי רוח ולא מעט חובבי אקסטרים מנצלים את החברות שלהם במועדונים אלו על מנת לרכוש את מוצרי Oakley במחירים נמוכים.


מציבים את האיכות בראש סדר העדיפויות
היתרון של רכישת מוצרי Oakley בא לידי ביטוי באיכות. למרות שחלק מהמוצרים נמכרים במחירים גבוהים ביחס למתחרים, האיכות מבטיחה הנאה מהמוצר לאורך שנים. החברה מייצרת פריטי אופנה עמידים, יפים ואסתטיים בהם ניתן להשתמש באופן אינטנסיבי. איכות המוצרים מוכיחה שמדובר על השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. מוצרי Oakley עולים בקנה אחד עם המוצרים המובילים בעולם והם אלו שאחראיים להצלחתה.

כפי שניתן לראות, צרכנות נכונה מתחילה ונגמרת בהכנת שיעורי בית. יש לעקוב אחר מבצעים והטבות ותמיד כדאי לתת עדיפות למוצרים איכותיים. העלות הראשונית של מוצרים אלו אמנם גבוהה יותר, אך היא משתלמת בטווח הרחוק וחוסכת הוצאות בלתי רצויות על תיקונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה