יום ראשון, 15 במרץ 2015

קניית שואב אבק מרכזי



המערכת היעילה ביותר לשמירה על ניקיון הבית – שואב אבק מרכזי
ניקיון הבית הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר במידת שביעות הרצון שלנו מנוחות ומאיכות החיים שלנו. הבית שלנו קולט, באופן טבעי, כמות רבה של לכלוך ואבק בשגרת היום-יום שלנו. לכן חשוב למצוא את מערכת הניקיון היעילה ביותר שתשמור על הבית שלנו נקי מאבק ומלכלוך – וכיום אין ספק שמדובר במערכת שואב אבק מרכזי. שואב מרכזי הוא מערכת שמשולבת בתכנון הבית – ומבוססת על מנוע שאיבה מרכזי המחובר במערכת צינורות לחדרי הבית השונים. בכל חדר יוצא הצינור בצורת שקע שאיבה – אליו אנו מחברים את צינור השאיבה ושואבים אבק ביעילות גבוהה ובנוחות רבה.

מה מבדיל שואב אבק מרכזי משואבי האבק שאנחנו מכירים?
ההבדלים העיקריים בין שואבי האבק הביתיים שכולנו מכירים ובין שואבי אבק מרכזיים הוא ביעילות ובנוחות השימוש בהם. שואב אבק ביתי הוא מכשיר מסורבל בפני עצמו, המתחבר לצינור שהופך אותו מסורבל פי כמה. להיגרר עם מכשיר כזה מחדר לחדר בשביל לנקות את הבית – זה עסק מתסכל. בנוסף, יעילותם של שואבי האבק הביתיים נמוכה בהרבה משל שואב אבק מרכזי – בגלל עוצמת המנוע הנמוכה ובגלל הצורך בהחלפת פילטרים ושקיות. בשביל לחסוך את העיסוק הבלתי פוסק הזה – שואבי אבק מרכזיים הם הפתרון היעיל ביותר.

אופציות שדרוג להפיכת השואב המרכזי למערכת הנוחה והמתקדמת ביותר
כפי שכבר הסברנו, המבנה הבסיסי של שואב אבק מרכזי הוא מנוע, צינורות, שקעי שאיבה וצינור שאיבה. עם זאת, זהו רק המבנה הבסיסי – וניתן לשדרג את המערכת ולהפוך מערכת יעילה ליעילה פי כמה וכמה. אפשרות אחת היא צינורות נשלפים הנכנסים לשקעי השאיבה – החוסכים את הצורך בהעברת צינור השאיבה מחדר לחדר. בנוסף, ניתן להתקין גם שקעי יעה נמוכים במטבח – להפיכת פעולת הטאטוא לנוחה, מהירה ויעילה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה