יום שישי, 20 במרץ 2015

ניכיון שקים



החשיבות של ניכיון שקים עבור שוק ההון
שוק ההון בארץ ובעולם מבוסס במידה רבה על התנהלות של עצמאיים ובעלי עסקים קטנים. אלו הגורמים המניעים את הכלכלה ומאפשרים שמירה על ערך המטבע. על מנת לעודד את הפעילות של בעלי עסקים ניתנים שירותי ניכיון שקים. זהו שירות חוקי לחלוטין, לגיטימי ואף חיוני. את השירות נותנים בנקים מוסדיים וחברות פרטיות הפועלות באישור וברישיון של משרד האוצר. החשיבות של שירותי ניכיון צריכה להיות ברורה לכל מי שאינו שכיר. 



שירותי ניכיון שקים מציעים במילים פשוטות מסגרת אשראי המתבססת על ניכיון שקים דחויים שהעסק מקבל. ההתקשרות מתאימה לעסקאות רציפות או חד פעמיות והיא כרוכה בתשלום עמלה. את שירותי הניכיון ניתן לבצע עבור צ'קים של עשרות אלפי שקלים ועד מיליוני שקלים. היתרונות העיקריים של השירות באים לידי ביטוי בהמרת תקבול עתידי למזומן, בהגדלת היקף פעילות העסק ללא צורך בהעמדת בטחונות נוספים וביכולת לקבל הנחת מזומן מספקים או אפילו להקדים תשלומים.

כיצד משתמשים בשירותי ניכיון?
ניכיון שקים הוא שירות שאינו דורש הזדהות וניתן להשתמש בו גם באנונימיות מוחלטת. החשיבות של שירותי הניכיון עבור שוק ההון היא בשמירה על תזרים מזומנים. באמצעות שירותי הניכיון יכולים בעלי עסקים קטנים, בינוניים או גדולים לשמור על תזרים המזומנים ועל התכנית העסקית. שירותי הניכיון מציעים יתרונות לכל הגורמים המעורבים. הלקוח מעמיד צ'ק דחוי משיקולים אישיים, העסק מקבל את הצ'ק כדי להמשיך להציע ללקוחות תנאי אשראי אטרקטיביים והחברה המבצעת את הניכיון מרוויחה את העמלה.

כפי שניתן לראות, שירותי ניכיון שקים מניעים את הכלכלה המודרנית. יש להם הרבה יתרונות וסביר להניח כי גם בעתיד אנו נשתמש בהם. שירותים אלו מיועדים עבור בעלי עסקים, חברות וארגונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה