יום שבת, 1 בנובמבר 2014

טיולים מאורגנים לפיליפינים



מה כוללים טיולים מאורגנים לפיליפינים?

טיולים מאורגנים לפיליפינים שורה ארוכה של אתרים ייחודיים. הפיליפינים הם יעד תיירותי מוביל, בזכות שילוב יוצא דופן בין אוכלוסיה צבעונית, תרבות עשירה ומחירים אטרקטיביים. את כל היתרונות של הפיליפינים ניתן להביא לידי ביטוי בטיולים מאורגנים היוצאים לאורך כל השנה. הטיולים נערכים בקבוצות קטנות או גדולות והם מתאימים לצעירים, משפחות, מבוגרים ושומרי מסורת.
כדאי להכיר את המקומות והאתרים המרכזיים בהם עוברים טיולים מאורגנים לפיליפינים. בעיר הבירה מנילה לדוגמא מתקיים ביקור מקיף הכולל את פארק ריזל, העיר העתיקה ובית העלמין הסיני והמפורסם.
בדרום האי לוזון הנמצא בתוך קבוצת האיים הגדולה ביותר בפיליפינים זוכים התיירים לבקר באגם TAAL ולתאם שייט במפלי פגסאנחאן. עם זאת, יש לציין כי קיימים סוגים רבים של טיולים מאורגנים לפיליפינים. רצוי לברר מראש מה כולל המסלול ולוודא התאמה לצרכים ולציפיות.




סיורים עירוניים ושמורות טבע ייחודיות

טיולים מאורגנים לפיליפינים בצפון לוזון כוללים את עיירת ההרים בנוואה, את מוזיאון בונטוק ואת טראסות האורז באיזור האפו. יש גם מספיק זמן לבקר את שבטי ההרים ובהמשך הטיול מגיעים התיירים לקבוצת איי וייסייאס, בה נמצאים בוהול וסבו.
סבו הוא הגדול באיי וייסאייס הנמצאים במרכז הפיליפינים. לאחר טיסת פנים לאי עולים התיירים למעבורת שלוקחת אותם לאי בוהול, כאשר עם ההגעה ניתן להקצות זמן לסיור באיזור טגבילארן ולאחר מכן לשייט בנהר הלובוק.
מבחינת מחירים, טיולים מאורגנים לפיליפינים כוללים לרוב טיסות, מלונות, כלכלה של חצי פנסיון, תחבורה, ביקורים וכניסות, הדרכה וגם מיסי נמל בנתב"ג או תוספות דלק בטיסות בינלאומיות. המחירים אינם כוללים מסמכים, ביטוחים וחיסונים אך הם בכל מקרה משתלמים בהשוואה לטיולים המתוכננים באופן עצמאי. בנוסף, יש להביא בחשבון את הידע והמקצועיות של המדריך המלווה את הטיול ואת היתרונות של נסיעה מאורגנת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה