יום שבת, 15 בנובמבר 2014

GMAT



מה יכול להיות יותר מרגש מאשר להחליט שאתם רוצים להשקיע בעצמכם ורוצים להמשיך אחרי לימודי התואר הראשון שגם ללימודי תואר שני? עם זאת, במידה ומדובר על לימודי תואר שני במנהל עסקים, ובמידה ואתם רוצים לעשות את זה בארצות הברית, כדאי שתדעו שמחכה לכם מבחן כניסה שלא קל להתמודד איתו. המבחן הזה נקרא GMAT, וכל מי שחלם על תואר שני בארצות הברית הכיר את המבחן הזה בשלב כזה או אחר.

מה הקושי במבחן?
למען האמת, עבור הישראלים שרוצים ללמוד בחו"ל הקושי העיקרי עם מבחן כמו GMAT, זו העובדה שהוא מותאם למערכת הלימוד האמריקאית, ולכן מי שלא מכיר את המערכת הזאת מתמודדים עם קשיים רבים. עם זאת, החדשות הטבות הן שאתם לא היחידים שרוצים לעבור בהצלחה מבחן GMAT, ולכן למעשה אתם לא צריכים להתכונן למבחן הזה לבד.




איך כדאי ללמוד?
אחרי הרבה מאוד אנשים שכבר ניסו לעשות בעבר מבחן GMAT, זה כבר ברור מאוד: לא כדאי לכם ללמוד לבד לקראת המבחן הזה. מבחן GMAT זה מבחן שיותר כדיא לעשות לפניו קורס, כי אם אתם יכולים לקבל את כל הדגשים ואת כל הדברים החשובים בקורס, אז למה לא? קורס הכנה של מבחן GMAT זה קורס שבדרך כלל נמשך משהו כמו 9 מפגשים, אשר רובם מתנהלים באנגלית, וזה בדיוק המקום שבו אתם יכולים לקבל את הכלים להצלחה במבחן.

כמה זמן לוקח להתכונן למבחן?
זה מאוד תלוי ביכולות שלכם להשקיע בלימודים ובזמן שיש לכם לתרגל. לא מדובר על מבחן שקל להתמודד איתו, ובמיוחד אם שפת האם שלכם היא לא אנגלית. עם זאת, אם באמת תשקיעו ותתרגלו בכל יום, הרי שתוך זמן קצר תהיו מוכנים לבחינה ותצליחו בה.


תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    מבחן GMAT אינו מבחן קל בכלל אבל הוא מאוד אפשרי למי שבא בראש ללמוד ורוצה להצליח במבחן, כמובן שצריך זמן להתכונן ואי אפשר לקחת אותו במובן מאליו.
    אני סיימתי לימודי הנהלת חשבונות ועבדתי מספר שנים כמנהל חשבונות. ההתקדמות הרצינית שלי בעבודה לתפקיד יותר ניהולי היה כאשר החלטתי לעשות מבחן GMAT ותואר שני במנהל עסקים.
    המבחן עצמו היה כרטיס כניסה לתואר השני אבל לאחר כמה שנים שלא למדתי זה גם עזר לי להיכנס לראש של לימודים.
    המבחן דורש זמן והרבה שעות של ישיבה אבל הוא מאוד אפשרי אם אתם מוכנים להשקיע בו.

    השבמחק