יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

מומחי תקשור


מה זה?
תקשור הוא יצירת קשר בין מי שמבקש לקבל מידע מסוגים שונים לבין ישויות שונות. התקשור מאפשר לנו לקבל תשובות לשאלות שונות, מאפשר לנו לקבל הנחייה והדרכה וללכת בדרך בטוחה בחיינו. על מנת לבצע תקשור עלינו לפנות אל מישהו מומחה בתחום אשר יוכל לסייע לנו. בתהליך אנו יכולים להעלות שאלות שונות, תהיות או דילמות ואנחנו יכולים לצפות לכך שמומחה התקשור ייתן לנו מסרים שונים שיכוונו אותנו כך שאנו נחוש בטוחים לבחור בדרך הנכונה שלנו.


לקבל מענה בבטחה
המענה לו אתם מצפים צריך להיות מענה שמתאים לכם. בעת פניה אל מומחי תקשור חשוב לא רק שנבצע את הפנייה אלא שנסמוך עליו וגם נבצע את ההמלצות השונות אשר כולן צריכות להיות בגדר הפעולות הסבירות והאפשריות עבורנו. בעת ביצוע תקשור אנחנו יכולים לצפות לקבל כיוון טוב יותר במהלך חיינו, אנחנו יכולים להרגיש בנוח עם החיים שלנו וחשוב מאד שאנחנו נרגיש ביטחון עם מומחי תקשור על מנת שנוכל לפעול לפי ההמלצות השונות אשר הוצעו לנו.


מענה לכל בעיה
המטרה של תקשור היא לקבל מענה לבעיות השונות שלנו. יכול להיות שיש לנו בעיה גדולה כמו למשל בעיה רפואית ויכול להיות שיש לנו דילמה כיצד עלינו להתנהל בחיינו. כך או אחרת הפניה לביצוע התקשור יכולה להיות טובה עבורינו כיוון שאנחנו נקבל כיוון ועזרה שיסייעו לנו להמשיך להתנהל נכון בחיינו.


 

בחירת מומחה תקשור
התפקיד של מומחי תקשור הוא לא רק להעביר את המסר, אלא גם לתרגם. המטרה שלו היא לעזור לנו בדילמות השונות בחיינו או בחלקים לא פתורים של החיים. לכן, לפני ביצוע תקשור חשוב לוודא לאיזה מתקשר אנו פונים. חשוב שנוכל לסמוך עליו ולהרגיש בנוח לפתוח בפניו את החיים שלנו כדי שהוא יוכל לסייע לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה