יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

שירות הלקוחות של פלאפון



מהרגע הראשון חברת פלאפון חרטה על דגלה מראשית דרכה כי הטיפול בלקוחותיה יהיה הטוב ביותר מכל חברה אחרת ואכן מתחילת דרכה בשנת 1985 ועד 2013 היא החברה המובילה בתחום השירות עם מעל שתיים וחצי מיליון מנויים כשהמספר עולה כל הזמן.

שירות מעל הכול
בחברת פלאפון שירות לקוחות הוא לב ליבה של החברה. כל בעל עסק גדול וקטן יודע שבלעדי הלקוחות המסורים לא תתקיים חברה, מפעל ואפילו עסק קטן. בפלאפון כבר הבינו מזמן שהצורך במתן מענה מהיר, מקצועי, מדויק אשר מספק את המטרה ונותן את הפיתרון הנכון בזמן הנכון הוא אחד מיסודות הלימוד אשר כל איש שירות לקוחות חייב לקבל בזמן ההשתלמות.

התמקצעות כל הזמן
חברת פלאפון דואגת לשלוח את הנציגים שלה לסדנאות והשתלמויות. בימים אלו נלמדות מספר דרכי טיפול שהוכחו כנכונות ויעילות מול לקוחות בקו הפרונטאלי ומול לקוחות טלפוניים. שירות הלקוחות של פלאפון מצליח לעמוד כמעט בכול היעדים אשר החברה הציבה בעוד חברות אחרות נכשלות ללא סוף במתן השירות ללקוח. סוד ההצלחה טמון בהכשרה שהחברה נותנת לעובדיה בלימוד ומתן כלים נכונים להתמודד במצבי לחץ ובמצבים אחרים בהם צריך לדעת להיות יצירתי, רציני מול יצירתיות בהלך החשיבה כשהמטרה היא להשביע את דעת הלקוח.

פתרונות יעילים
אין ספק שהוצאת העובדים להשתלמויות וכנסים בהנחיית המרצים הכי טובים שקיימים היום בשוק בהעברת התכנים הנכונים הוא הפיתרון היעיל והנכון ביותר שכל חברה חייבת לעצמה, שכן מבחינה סטטיסטית מספר אחוזי המענה והמשוב החיוביים אצל שירות הלקחות של פלאפון עולים מחודש לחודש, קצב המכירות רק גדל, כמות המצטרפים לחברה מכפיל את עצמו כל שנה וזה מספיק בשביל לדעת כי הנוסחה אכן עובדת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה