יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

זכיינות לבתי קפה



זכיינות לבתי קפה מאפשרת לכם ליהנות ממודל עסקי לפתיחת בית קפה משלכם, מודל אשר יאפשר לכם לפתוח בית קפה רווחי כבר מהיום הראשון שלו. פתיחה של בית קפה דורשת מבעלי העסקים לא מעט משאבים, זמן ומאמצים. 

על מי שרוצה לפתוח בית קפה לקבל החלטות רבות בטרם הוא פותח אותו כמו למשל איזה סוג קפה למכור, איזה תפריט להציע, היכן לפתוח את בית הקפה, לקבוע מחירון וכמובן ליצור מיתוג משלו לבית הקפה. זכיינות לבתי קפה מאפשרת לבעל העסק להיות בעלים משלו לבית קפה מצד אחד, אך ליהנות מהידע והליווי של הרשת מצד שני.

לטעום מכל העולמות
זכיינות לבתי קפה היא מודל עסקי אשר מאפשר לכם לטעום מכל העולמות. מצד אחד אתם תהיו בעלים של בית קפה מצליח ותנהלו אותו בכוחות עצמכם. מצד שני תהיו זכיינים, מה שאומר שתקלו ליווי מלא מצד הזכיין, תקבלו תפריט מוצלח, תמחור שיאפשר לכם להרוויח ואוזן קשבת שתיתן מענה לשאלות השונות שלכם. המטרה של מודל הזכיינות היא להעניק לכם גב חזק להצלחה של בית הקפה שלכם.

רווחיות מהיום הראשון
המטרה של מתן זכיינות לבתי קפה היא לגרום לבעלי הקפה להצליח כבר מהיום הראשון שלו. אחת הבעיות הגדולות ביותר של עסקים בארץ היא שהם לא מצליחים לשרוד, או לא מצליחים להיות רווחיים. בזכות שם של מותג מצליח ותמחור נכון, בעל בית הקפה החדש יכול להיות רווחי כבר מיום הפתיחה שלו.

להיות חלק מבית
בית קפה הוא למעשה בית שאנשים אוהבים לבוא אליו, ליהנות מהקפה והטעמים. אנשים אוהבים לבוא למקום טעים ומוכר ולכן המודל של זכיינות לבתי קפה נמצא כמודל מוצלח פעם אחר פעם אשר מזמין אליו לקוחות רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה