יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

כמה עולה השתלת שיניים?



אחת השאלות הפופולריות בקרב אנשים אשר סובלים מכאבי שיניים ושוקלים לעבור הליך של השתלה היא כמה עולה השתלת שיניים. כמובן, בהתחשב בעלויות של טיפולי השיניים, השאלה הזו רלוונטית. אנו יכולים לראות כי יש אנשים אשר יותר מפחדים מהמחיר של ההשתלה מאד מההשתלה עצמה. היום, השתלות השיניים הפכו להיות יעילות ומדויקות יותר ולכן כשאנחנו שואלים כמה עולה השתלת שיניים אנחנו צריכים לשאול לא רק על העלויות עצמן אלא גם על ההליך הרפואי וכמה זמן נצטרך להפסיד על מנת לבצע את ההשתלה.

השתלת שיניים


אבדן ימי עבודה
אבדן ימי עבודה עולים לנו כסף ולעתים לא מעט. לכן, השאלה כמה עולה השתלת שיניים צריכה להיות מורכבת משני נתונים לפחות, עלות ביצוע הליך ההשתלה ועלות אבדן ימי עבודה. היום, ישנן טכניקות ברפואת השיניים אשר מאפשרות למטופלים להפסיק מינימום של ימי עבודה והם כמעט שלא דורשים זמן החלמה. הטיפולים יכולים להסתיים תוך מספר שעות ולהביא לכך שהמטופל יפסיד מקסימום יום עבודה אחד (כמובן שהדבר תלוי במצב הלסת) ובכך לחסוך כספים רבים.

הרופא המטפל
השאלה כמה עולה השתלת שיניים תלויה במספר גורמים כמו גם ברופא אשר מבצע את ההשתלה והדרך שהוא מבצע אותה. כמובן שישנו הבדל בין העלויות של רופא בתחילת דרכו לרופא אשר מגיע עם ניסיון רב. אתם יכולים לשאול את הרופא על הניסיון שלו ולקבל הצעת מחיר מסודרת לטיפול.

מצב הפה
כמה עולה השתלת שיניים היא שאלה אשר מעניינת רבים, אך חשוב להבין כי לא ניתן לתת תשובה חד משמעית כיוון שכל פה ולסת מגיעים עם בעיות שונות ולכן חשוב לקבל הצעת מחיר מהרופא לפני שניגשים לתהליך. הצעת המחיר תשאיר אתכם בסוף התהליך עם פה מחייך ולא עם פה פעור לשמע המחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה