יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

שתלים בשיניים



חשיבות בריאות השיניים קיבלה בשנים האחרונות חיזוק מאד משמעותי בכל דרך אפשרית דרך המדיה הכתובה או המוצגת ובכל דרך אפשרית אחרת. אין ספק שחיוך בריא עם שיניים בריאות הפך להיות משאת נפשו של כל אדם. חיוך יפה ובריא מוסיף רבות לביטחון העצמי של כל אחד ואחת מאתנו וכאשר יש בעיות שיניים קשות בעקבותיהן יש צורך לעקור שיניים ונוצרים חללים ריקים אזי המצב יכול להשפיע רגשית על כל אדם בצורה מאד שלילית.

שתלים בשיניים

רק בישראל
לא מפתיע כלל שבשנים האחרונות דווקא ישראל נחשבת למובילה בתחום שתלים בשיניים וזאת מהסיבה של דרישה מרובה והקמת חברות שמצליחות לייצא שתלים לחו"ל. שתלים בשיניים הינה  דרך מאד קלה ואסתטית לטפל בבעיה מאד לא נעימה לאדם ופותרת אותו מהצורך לחשוב אולי על הצורך בהרכבת שיניים תותבות הנחשב כאמצעי נחות יחסית ומקושר עם אנשים מבוגרים מאד, מסורבל לעיתים ולא נוח בעליל.

פיתרון ארוך טווח
שתלים בשיניים בעצם נותנים היום את הפתרון הכי אידיאלי, הכי אסתטי והכי קל מבחינת בריאות השן. שתלים דנטאליים מהווים בעצם תחליף לשורש השן החולה והפגוע. הייצור שלהם מתחיל בעצם בשנות הארבעים באירופה וממשיך ומתפתח לאורך השנים והופך למעצמה כזו שיש היום מעל 3000 יצרני שתלים בעולם כולו בגלל הקלות היחסית של הטיפול והתוצאות עם אחוזי הצלחה הכי גבוהים בתחום.

הצלחה בטוחה
שתלים בשיניים עשויים מתרכובת של טיטניום שהוכח מעל כל צל של ספק שגוף האדם לא ידחה אותו. לשתלים צורות שונות המותאמות לאזור בפה ולסוג השן החסרה. כל רופא שיניים שעבר הכשרה בתחום שתלים בשיניים רשאי לעסוק בתחום ולבצע השתלות. חשוב מאד לאתר את המרפאות המתמחות בתחום החדרת שתלים דנטאליים לתוצאות מרביות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה