יום שני, 13 ביולי 2015

ריהוט וינטג'



ריהוט וינטג' לבית ולמשרד
ריהוט וינטג' הוא ריהוט אשר מזכיר את הריהוט של פעם, אך בניגוד לעבר הוא מציע צבעים עזים ואיכות מוצר גבוהה. הריהוט מביא עיצוב למקום שבו הוא נמצא והוא יכול לשנות לחלוטין את המראה במקום. ריהוט וינטג' יכול להתאים לבית או למשרד והוא ישתלב נהדר אצל כל מי שמעריך עיצוב ואוהב עיצוב יצירתי.

ריהוט לבית
בכל בית אפשר לשלב ריהוט וינטג' מעוצב כאשר אפשר לשלב את הריהוט גם כשישנו כבר ריהוט במקום. כלומר, הכנסת פריטים כמו כורסא יחידה או שידה (קטנה או גדולה) בסגנון וינטג' יוכלו להכניס לכל חלל אווירה ייחודית ולשדרג אותו. כל מי שחושב איך לשנות את המראה בבית ומה אפשר לעשות כדי להפוך אותו למיוחד יעשה טוב אם יחפש פרטי וינטג'.



ריהוט למשרד
המשרד שלנו הוא המקום בו אנחנו מקבלים את הלקוחות והעיצוב שלו יקבע בין היתר איזה רושם אנחנו משאירים על הלקוחות. הלקוחות שלנו מתרשמים גם מהנראות של המקום והעיצוב יכול להעיד על הטעם שלנו וגם על היצירתיות שלנו. שילוב של ריהוט וינטג' יכול להיות צעד מושלם בעיצוב המשרד. כמובן, לא חייבים שכל המשרד יהיה בעיצוב זה, אך נגיעה קטנה, הוספת פריט יחיד או מספר פריטים, יכולים להשאיר רושם גדול על הלקוחות.

חנות לרכישת הריהוט
אנשים אשר אוהבים את הסגנון של הריהוט תוהים היכן הכי טוב לרכוש אותו. כיוון שלעתים מדובר בריהוט שעבר שיפוץ או בריהוט שהוא בעיצוב של פעם כדאי מאד לברר איזה טיפול עבר הריהוט ולדעת שהריהוט לא רק יפה אלא גם חזק ועמיד. ריהוט וינטג' הוא ריהוט שימושי מאד ולכן מומלץ לרכוש אותו מחנות אשר מתמחה בתחום זה ולברר גם פרטים על איכותו ואם הוא עבר תהליך כלשהו או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה