יום רביעי, 15 ביולי 2015

דיני עבודה



מהם דיני עבודה

דיני עבודה הם דינים אשר מיועדים להגן על העובדים ועל הזכויות שלהם במסגרת העבודה. הדינים מיועדים ליצור סדר ולשמור על העובדים עצמם והם מחייבים את המעסיקים לפעולות שונות כולל שמירה על משכורת העובדים, שמירה על ימי החופשה ועוד. עם זאת, ישנם מקרים בהם הדינים לא נשמרים והמעסיקים מפירים אותם או שישנו ספק אם אלו הופרו. במקרים אלו יש לפנות אל עורך דין שהמומחיות שלו היא דיני עבודה ולהיעזר בו גם כדי לדעת אם הייתה הפרה של הזכויות וגם לקבל החלטה כיצד לפעול בנידון.


התייעצות ראשונית

בכל מקרה שנראה שנעשו הפרות של דיני עבודה יכול העובד לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בתחום. ההתייעצות הראשונית יכולה להיות בתשלום סמלי או ללא תשלום (מובן שמאד תלוי במקרה) והיא יכולה להסתיים רק בהתייעצות. באותה התייעצות אפשר לקבל החלטה כיצד לפעול, אם להגיש תביעה מול המעסיק או אם לנסות לפנות אליו להסדיר את העניינים ללא גורמים חיצוניים.



ליווי משפטי

ישנם מצבים בהם בוצעה הפרה של דיני עבודה ואז העובד חייב לדעת שהוא לא לבד. כל עובד זכאי גם להתייעץ עם גורמי מקצוע וגם לקבל ליווי מקצועי שיעזור לו לשמור על הזכויות שלו. כיוון שהזכויות בתוך העבודה הן בסיסיות, חשוב מאד שהעובד יידע כי הוא יכול להגן עליהן.


בחירת עורך דין

בחירת עורך דין שמומחה בתחום דיני עבודה יכולה להיות משמעותית מאד בכל הנוגע להגנה על הזכויות. כל אחד אשר זקוק לעורך דין חייב לוודא שהוא לוקח לעצמו את הייצוג הטוב ביותר ולכן עליו לברר על הניסיון של עורך הדין, לקבל המלצות עליו וגם להרגיש בשיחה הראשונית שעורך הדין מבין את הסוגייה ויכול לייצג את העובד בדרך הטובה לו ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה