יום רביעי, 8 ביולי 2015

מרכזיות לעסקים חדשים מאפשרות לכם להרחיב את מוטת השליטה



מהו הדבר החשוב ביותר בעת פתיחת עסק חדש? תתפלאו, אבל אחד מהאתגרים המרכזיים ביותר, הוא בעצם להשתלט על כל הפעילות העסקית שלכם. לא מעט אנשי עסקים שעושים את צעדיהם הראשונים, מגלים כמה קל ללכת לאיבוד בין שפע הפעילות העסקית. כיום, באמצעות רכישה והתקנה של מרכזיות לעסקים חדשים אתם תוכלו בעצם לקבל את השליטה הנדרשת על העסק שלכם, ואף להרחיב את השליטה ואת העסק ביחד! אבל איך מרכזיות לעסקים חדשים בכלל מאפשרות זאת? ומה היתרונות המיוחדים שלהן?

פתרון שמתממשק עם מערכות רבות
ראשית, באמצעות מרכזיות לעסקים חדשים אתם מקבלים יכולת חשובה מאד של בקרת שיחות: כל שיחה יכולה להיות מוקלטת, ואתם מקבלים גם נתונים סטטיסטיים על כל השיחות הנכנסות והיוצאות מהעסק שלכם, כולל חלוקה לפי שלוחות ולפי מקומות.



מרכזיות לעסקים חדשים מאפשרות לכם גם להרחיב את הפעילות העסקית שלכם ללא תלות במיקום גיאוגרפי. המרכזיות המתקדמות כיום יכולות להתחבר לכמה מקומות בארץ, וניתן אף לחבר אותן לתשתית סלולארית. הדבר כמובן, מאפשר לכם לקבל ולהוציא שיחות מכל הארץ, גם אם יש לכם כוח אדם מצומצם יחסית.

עוד יתרון חשוב ומשמעותי מאד של מרכזיות לעסקים חדשים, הוא בממשק שלהן למערכות שונות בעסק שלכם. אם יש לכם למשל מערכות לניהול מידע, מערכת לניהול דוא"ל, או אפילו מכשיר פקס - המרכזיות יכולות להתממשק לכל אחת מהמערכות הללו, ובכך יש להן תרומה משמעותית לשליטה שלכם על העסק.

מערכות שכדאי להשקיע בהן
יש כמובן מגוון רחב מאד של מערכות מרכזיות לעסקים חדשים שיכולות להתאים גם לעסק שלכם. איך בוחרים במערכת המתאימה? עושים השוואה, בוחנים יכולות, משווים מחירים - ומגיעים בסופו של יום לבחירה הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה