יום רביעי, 8 ביולי 2015

לימודי מוזיקה אלקטרונית


לימודי מוזיקה אלקטרונית מיועדים לאנשים אשר המוזיקה בוערת בעורקם ורוצים ליצור ולהפיק מוזיקה דרך שימוש בכלים אלקטרוניים. הכלים האלקטרוניים הם סיטיסייזר, סטמפלרים ותוכנות מחשב ובמהלך הלימודים מקבלים את כל הידע הנדרש לשימוש בכלים וליצירת מוזיקה. לימודי מוזיקה אלקטרונית מורכבים למעשה מלימוד על הכלים עצמם, על תוכנות המחשב ועל יצירת מוזיקה וזאת מתוך התחשבון שמוזיקה היא תהליך של יצירה. בסוף הלימודים יכול כל בוגר ליצור את המוזיקה שלו ולהביא לידי ביטוי את העולם הפנימי שלו והכול  דרך המוזיקה. 
 
ללמוד להשתמש בכלים
אנשים אשר יודעים לנגן על סינטיסייזר יכולים לנגן אך לא בהכרח יכולים ליצור את המוזיקה כפי שהיו רוצים. המעבר בין הכרות עם הכלי לבין יצירת מוזיקה מתאפשר דרך לימודי מוזיקה אלקטרונית. במהלך הלימודים התלמידים מקבלים הכשרה לשימוש בכלים השונים כשגם אלו שחושבים שהם כבר מכירים אותם היטב מתפלאים לגלות שהם מקבלים ידע מתקדם שמאפשר להם להפוך את תהליך הנגינה לתהליך של יצירה.




ללמוד להשתמש בתוכנות מחשב
מוזיקה אלקטרונית היא מוזיקה שנוצרת על כלים אלקטרוניים והיא מעובדת דרך תוכנות מחשב. במהלך לימודי מוזיקה אלקטרונית לומדים להשתמש בתוכנות השונות שהופכות את המוזיקה לאלקטרונית ולמעשה בסופו של דבר יוצרות את היצירה עצמה. המטרה במהלך הלימודים היא להעניק לכל אחד את הכלים הטובים ביותר ליצירת המוזיקה שלו ולמעשה להגשים את החלום וליצור יצירות משלו.

לצאת עם כל הכלים הדרושים ליצירת מוזיקה
לימודי מוזיקה אלקטרונית הם לימודים מעשיים שבסופם כל אחד יכול ליצור את המוזיקה שחלם עליה. המטרה היא שכל אחד יוכל ליצור, לפתח ולהגיע בסופו של דבר ליצירה מושלמת. הצוות שאחראי על הלימודים הוא צוות מקצועי שמנוסה בעצמו ביצירת מוזיקה אלקטרוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה