יום רביעי, 15 ביולי 2015

מספר הטלפון של נטוויז'ן



חברת נטוויז'ן התחילה כחברה הראשונה שנתנה בארץ שירותי אינטרנט. כיום, מעל עשור אחרי, נותנת החברה ללקוחותיה מגוון עצום של שירותים וזאת בזכות חזון להיות החברה המובילה בתחום התקשורת. את מספר הטלפון של נטוויז'ן אפשר למצוא ברחבי הרשת או דרך מוקד 144.

שירותי אינטרנט
לחברה צוות מקצועי ואמין שנותן תמיכה טכנית בכל הקשור בגלישה באינטרנט מהבית או מהעסק. כשמחייגים את מספר הטלפון של נטוויז'ן המענה תמיד מהיר והתחושה היא שאין תקלה שאי אפשר להתגבר עליה עם עזרה מנציגי התמיכה. גם כשלא מסתייעים בנציג יש באתר החברה את כל האינפורמציה הדרושה להתגבר על הבעיה לבד. באתר אפשר למצוא קבצי הדרכה בנושאים שונים שיכולים לסייע גם באמצע הלילה בלי לחייג את מספר הטלפון של נטוויז'ן.

מוצרים בהישג יד
חוששים מוירוסים או שייגמר נפח האיחסון במחשב? במיוחד בשביל בעיות אלו פיתחה נטוויז'ן פיתרונות מתקדמים כגון: ענן אישי לאיחסון אינפורמציה מהמחשב האישי בעל נפח גדול יותר מהמחשב הביתי, הנייד או הטבלאט, במקביל החברה נותנת שירותי אנטי וירוס ותוכנות אבטחה שכל מטרתן לתת ללקוח פרטיות, הסרת החשש מפני פגיעה בתוכן הרגיש שיש אצל כל אחד במחשב והבטחה להמשך עבודה רצוף בלי שהמחשב יתקע כל הזמן. בשביל להיות כל הזמן עם היד על הדופק, מומלץ לשמור את מספר הטלפון של נטוויז'ן על הנייד או בכל מקום זמין שניתן לשלוף אותו במקרה הצורך.

מדברים עם חו"ל
שיחות לחו"ל תמיד עולות יותר כסף, גם פה חברת נטוויז'ן מצליחה להתעלות על כל שאר המתחרים ומספקת שירותי שיחה לחו"ל במחירים נמוכים במיוחד. אין פלא שאת מספר הטלפון של נטוויז'ן זוכרים במיוחד גם כשצריכים לבצע שיחות לחו"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה