יום רביעי, 8 ביולי 2015

מה חשוב לדעת על עורך דין תאונות דרכים?



אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים יכול להיות שאתם צריכים את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים. עורך הדין יוכל לעזור לכם לעמוד על הזכויות השונות שמגיעות לכם כמו למשל הזכויות מהביטוח הפרטי ומביטוח לאומי והוא יוכל לעזור לכם להתמודד מול תיק תנועה אם הוא נפתח עבורכם. כיוון ששני הדברים שונים זה מזה חשוב לדעת לבחור עורך דין תאונות דרכים אשר מתמחה בתחום שאתם זקוקים לו. אנשים רבים חושבים שהם יכולים להתמודד לבד עם הגנה על הזכויות שלהם, אך הם לא תמיד יודעים כי הכוונות שלהם ושל הביטוח לא תמיד תואמות זו לזו.
 
התמודדות מול הביטוח הפרטי
חברת הביטוח של הנפגע בתאונות דרכים אמורה לבטח אותו במקרה של תאונה ולעזור לו להשתקם. השיקום יכול לבוא לידי ביטוי בצורות שונות וחשוב להבין כי הביטוח אמור לתת לנפגע כספים כדי שהוא יוכל להתרכז בשיקום הטוב ביותר עבורו. עם זאת, לא תמיד חברות הביטוח ממהרות לתת לנפגע את כל הכספים שמגיעים לו ולעתים הן נותנות לו כספים אך אלו לא מכסים את תהליך השיקום. לכן, כדאי מאד להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים בכל מקרה של התמודדות מול הביטוח.




התמודדות מול ביטוח לאומי
גם ביטוח לאומי לא ממהר להכיר בנפגעי תאונות דרכים כנכים ולעזור להם מבחינה כלכלית. כל מי שאיבד בתאונה את כושר העבודה שלו יעשה טוב אם יתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים שיסביר לו אם הוא ממשמש את זכויותיו או לא.

התמודדות מול כתב אישום
עורך דין תאונות דרכים אשר מתמחה בעבירות תנועה יוכל לעזור לנפגעים בתאונות דרכים או לנהגים שמתמודדים מול כתבי אישום לצאת מהמצב בצורה הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה