יום שבת, 13 בפברואר 2016

תמהיל משכנתא



איך תיצרו תמהיל משכנתא שמשרת אתכם

משכנתא היא לא הלוואה בעלת אופי אחד יחיד שמתאים לכל אחד. רבים שעומדים לפני נטילת משכנתא מגלים כי ישנו מידע רב בתחום ולא תמיד יש להם את הכלים לבחון מהי המשכנתא הטובה ביותר עבורם. אם אתם עומדים בפני לקיחת משכנתא כדאי שתכירו את המושג תמהיל משכנתא שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר. כדי לבחור נכון את המשכנתא שלכם עליכם לבחון מהן היכולות שלכם, לקבל הצעות שונות וכדאי שתדעו כי אתם לא חייבים לבצע את העבודה הזו לבד ואתם יכולים לפנות ליועץ פרטי.

חשבו מהן היכולות שלכם

עליכם לדעת מה אתם צריכים מבחינת גובה המשכנתא שלכם ולדעת מהן היכולות שלכם. היכולות שלכם מורכבים מכסף שיש לכם כדי לרכוש את הנכס שאתם מתכננים לרכוש והן מורכבות מההכנסות שלכם שיקבעו כמה כסף תוכלו להחזיר עבור המשכנתא כל חודש. שני המרכיבים הללו הם חלק בלתי נפרד מיצירת תמהיל משכנתא.

קבלו הצעות שונות

אתם יכולים ואפילו צריכים לקבל הצעות שונות מהבנקים ולדעת מהן האפשרויות שעומדות לפניכם. בניית תמהיל משכנתא תתבצע לפני קבלת ההצעות ושוב לאחר קבלת ההצעות. כדאי לקבל תמיד יותר מהצעה אחת למשכנתא כדי להשיג את המשכנתא הטובה ביותר.

 
פנו ליועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי הוא יועץ שלא עובד בבנק או בחברה שנותנת הלוואות. היועץ בא לתת שירות לצד אחד בלבד וזהו הצד שמעוניין לקחת את המשכנתא. היתרונות של לקיחת יועץ הם רבים ואחד מהם הוא היכולת שלו ליצור תמהיל משכנתא שמתאים לכל משפחה או כל נוטל משכנתא באופן מיוחד. היועץ בוחן את היכולות הנוכחיות לתשלום ואת פוטנציאל ההשתכרות העתידי ויוצר את התמהיל המתאים לכל אחד באופן ספציפי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה