יום שישי, 5 בפברואר 2016

מרכזיות מומלצות בישראל



אם החלטתם "לקפוץ כיתה" בעולם העסקי ולשדרג את העסק ולהכניס בו מרכזיות, בוודאי שמעתם כבר על מרכזיות IP. מרכזיות IP נחשבות לסוג הכי מתקדם בתחום המרכזיות, כאשר היכולות שלהן כוללות יותר מאשר סתם העברת שיחות. כגון: אפשרות של שיחות ועידה, שירות עקוב אחריי, הקלטת שיחות, הוספת פתיח או צלילי המתנה וכדומה. 





יתרון נוסף הוא שהמרכזיות הללו מאפשרותגמישות מלאה, כך שניתן להתאים אותן בקלות לצרכים המשתנים של העסק שלכם. מרכזיות IP כוללות בתוכן יכולת התממשקות למגוון כלי עזר חיצוניים, צורך חיוני בעידן שכולו MULTY TASKING. אפשר לחבר אותן למחשב נייח או נייד, למערכות אינטרקום ובקרת כניסה, למערכות אזעקה וכדומה. המערכות תומכות בציוד קצה מגוון, למשל – טלפונים ניידים, מכשירי פקס, נייחים ואלחוטיים, מערכות כרטיסי אשראי וכדומה. טווח המחירים של מרכזיות כיום מאוד רחב – המחירים מתחילים באלפי שקלים בודדים ויכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים, בהתאם לדגם הספציפי של המרכזיות ולתכונות המרכזיות שלהן.

לכל מרכזייה יש את התכונות הייחודיות משלה -
מרכזיית IP מהווה הרבה יותר מאשר קו המקשר בינכם לבין לקוחות אשר מתקשרים אל העסק שלכם, היא בהחלט צריכה ויכולה לכלול פיצ'רים אחרים אשר מקלים על ההתנהלות של העסק שלכם. זה מתחיל באפשרות של ניתוח השיחות שלכם ולמענה האוטומטי, נמשך עם אפשרויות של מענה קולי, הקלטת שיחות או לחילופין רישום שיחות, וכולל בתוכו גם דרכים שונות להתאמת המרכזייה לצרכי העסק שלכם למשל – פתיח מיוחד אשר אליו ייחשף כל מי שייצור עמכם קשר.
ככל שמרכזייה מציעה מאגר גדול יותר של פונקציות, כך היא נחשבת ליותר איכותית וליותר מתקדמת, ובדרך כלל ליותר מומלצת. מכיוון שהדבר עשוי גם להשפיע על העלות של המרכזייה, רצוי לחשוב על הפונקציות אשר עשויות לשמש את העסק שלכם בהווה ובעתיד, ולא רק בכאלה שעל הנייר נשמעות מרשימות למדי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה