יום רביעי, 24 בפברואר 2016

טיול פרטי לארגנטינה


יש לא מעט מדינות גדולות, ואילו ארגנטינה הינה המדינה השמינית בגודלה ביחס לדרום אמריקה. היא באה לידי ביטוי בעושר בלתי נלאה והרבה רב גוניות. אפשר להיתקל בלא מעט נופים, אקלים נוח, עושר, תרבות וחברה. כך גם אוכל ארגנטינאי ואפשרויות למטייל אשר מגיע למקום בעקיפין או במישרין. לא מעט מטיילים מגיעים בשל סיבות אלו אך לא רק. ארגנטינה גובלת עם ברזיל, צפונית לצ'ילה. האם שמעתם כבר על מחוז האגמים? נוף אלפיני, עולם החי של פנינסולת? כמו כן מיותר להזכיר את סיפורו של מרקו נוכח העובדה כי בואנוס איירס לא רחוקה. לשם למעשה הלך הילד מהסדרה האהובה לאתר את אימו ומאידך, יש לא מעט אנשים אשר מוצאים שם הרבה מעבר לחיפוש. עיר הבירה מרתקת ויש בה לא מעט. אוכלוסייה מאירת פנים, נופים מרהיבים, ריחות בלתי נשכחים. הערים הגדולות הינם רק חלק מתוך טיול פרטי לארגנטינה. גם חיות הבר הן חלק בלתי נשכח מכל השאר.




מה טומן בחובו טיול פרטי לארגנטינה ?
העיר השניה בגודלה בארגנטינה מדברת על קורדובה. כאן מדברים על רחובות מדהימים, אדריכלות מרשימה, כאן יהיה ניתן לראות גם מפלים מרהיבים ביופיים, זרמי מים ענקיים, מראות בלתי נשכחים ובעיקר המון דברים שיהיה ראוי לצלם. ראוי לציין את זרמי המים הנופלים מגובה כזה או אחר, אחר כך מדברים על נקודות נוספות הבאות לידי ביטוי בעיר פטגוניה.

פטגוניה היא נקודה שאל לכם לפספס כאשר אתם עושים טיול פרטי לארגנטינה, קרחונים מדהימים, צבעים מהפנטים, המראות היפים ביותר בעולם מדברים על פטגוניה ועל היכולת שלא לפספס את הדבר היפה ביותר. בהמשך מדברים על ארץ האש שהיא טיירה דל פואגו. מדברים על שבילי הליכה, פלגים מרהיבים, פארקים, חיות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה