יום רביעי, 24 בפברואר 2016

מרכזיות לעסקים שונים



אנו שמחים שהשכלתם להבין כי העסק שלכם צריך להשתדרג ולהתאים את עצמו למאה העשרים ואחת. החלטתם לרכוש מרכזיות והחלטה זו היא נבונה ביותר מצדכם, אתם עושים צעד מושכל ביותר, אשר ישפר באופן ניכר את התנהלות העסק שלכם, בעיקר אל מול הלקוחות שלכם, ובכך תצעידו קדימה את העסק שלכם, תגדילו את מעגל הלקוחות שלכם וכפועל יוצא – תגדילו כמובן את הרווחים שלכם. בהנחה שהתחלתם לברר בתחום של מרכזיות, בוודאי אתם כבר מבינים, כי יש פיתוח אחד בתחום שהוא מעל כולם והוא – מרכזיות IP, בוודאי הנכם שואלים למי מתאימות מרכזיות IP? ובכן, מרכזיות IP מתאימות למעשה לכל מגוון האוכלוסייה, לכל עסק, מבלי קשר לגודל או לתחום הפעילות שלו. המרכזיות הללו מאפשרות להעניק מענה ראוי להיבט שירות הלקוחות, אשר צריך לעמוד בראש סדר עדיפויותיו של כל עסק ועסק. המרכזיות הללו מתאימות לעסק אשר פעילותן מתבצעת בעזרת סניפים או שלוחות, כמו גם כאלה אשר זקוקים לפתרונות תקשורת זולים ונוחים עם כל מיני גורמים אשר נמצאים מעבר לים, כמו למשל – ספקים, שלוחות, לקוחות וכדומה.
למידע נוסף על מרכזיות לחץ כאן.




מהי מרכזיית IP?
מרכזיית IP למעשה הינה מרכזייה שהחיבור אליה נעשה בעזרת רשת האינטרנט וזאת בנוסף לקו הטלפון הקונבנציונאלי. החיבור למרכזייה נעשה על ידי רשתות WAN או לחילופין LAN. כאשר המרכזייה עצמה מבוססת על טכנולוגיה בשם VOICE OVER IP. בדרך זו ניתן להעביר ולקלוט קולות רק באמצעות רשת האינטרנט, שבנקודת הזמן הנוכחית קשה למצוא עסקים שאינם מחוברים אליה.

מה הם היתרונות של מרכזיות IP?
מרכזיות IP נחשבות למרכזיות חסכוניות ביותר עבור העסק שלכם, הן בטווח הארוך והן בטווח הקצר. ההתקנה של מרכזיות אלו לא מצריכה תשתית מיוחדת, וגם לא הריסת ושבירת קירות. לכן ניתן לעבור למרכזיות הללו תוך פרק זמן קצר מאוד, מבלי לשבש את פעילות העסק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה