יום שני, 15 בפברואר 2016

מנעולן בבת ים - שירותיים עיקריים

אין מה לעשות, כולנו חוששים מהיום שבו נחזור הביתה ונראה שפרצו לנו דרך הדלת, שברו את הצילינדר או מצאו בטעות את צרור המפתחות ושכפלו את המפתח. זה יכול לקרות בבית פרטי, בדירה וגם בעסק. לכל אחד בבית יש חפצי ערך, תכשיטים, כסף מזומן, טלפונים סלולריים, ציוד באלפי שקלים. ואם מדובר בבית עסק שם יש הרבה מחשבים ניידים וציוד יקר נוסף, ולכן דלתות הכניסה צריכות להיות הכי איכותיות והכי ממוגנות. קודם כל צריך לדאוג לדלת איכותית ודבר שני, כל אחד צריך שיהיה לו בסלולרי את הטלפון של המנעולן בבת ים.

מתי צריך להזמין את מנעולן בבת ים

 והיה אם פרצו לך הביתה, מנעולן בבת ים יגיע אליך במהירות האפשרית ויעזור לך להחזיר את המצב לקדמותו. הוא יבדוק בדיוק מה קרה – האם הצילינדר נשבר? האם המפתח תקוע בתוך חור המנעול? האם השאירו לך מזכרת בתור דבק בתוך המנעול? שכן כעוס? בכל מקרה שבו אתה לא יכול להיכנס הביתה המנעולן בבת ים יעזור לך. הוא יגיע עם סט כלים משוכלל ומקצועי, מקדחים ומברגות מהציוד הטוב ביותר בעולם. זה חשוב מאוד אם לא רוצים להשאיר שריטות בדלת וחשוב מאוד שיש מישהו שיש לו אחיזה טובה ושלא יתחיל להפיל דברים על הרצפה או ילכלך את הקירות מסביב.

עשרות לקוחות קבועים ומרוצים 

עשרות לקוחות מרוצים ממליצים בכל פה על המנעולן בבת ים שעובד בשקט ובמקצועיות, משאיר את הדירה נקייה ולוקח מחיר הוגן. כשמזמינים אותו יודעים שמגיע אליך איש מקצוע מהשורה הראשונה. יש לו תעודת יושר מהמשטרה, יש לו מכתבי המלצה מאנשים פרטיים וגם ממוסדות. הוא תמיד עונה לטלפון באופן אישי וללא שירות הודעות. הוא מגיע בזמן, השירות שלו אדיב ומקצועי.

מנעולן בבת ים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה