יום רביעי, 24 בפברואר 2016

וילה בצפון למסיבה מיוחדת



אם אתם מעוניינים לנפוש בתוך וילה בצפון, חשוב שתעשו בחירה נכונה, עליו שהנופש עליו אתם חולמים ומפנטזים יצא לפועל בצורה המוצלחת ביותר ותוכלו לחזור בסופו הביתה מרוצים ומלאי תחושה של סיפוק. אם אתם גרים במקום מרוחק מן וילה בצפון, למשל בדרום או במרכז הארץ, אנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק מקיף שכן רוב הסיכויים שתסגרו את העסקה דרך הטלפון ותגיעו פיזית למקום רק בתאריך הנופש או האירוע עצמו. השכרת וילה בצפון במדינת ישראל המבוקשת ביותר היא אזור הגליל ולכן יש הרבה וילות בצפון אשר מציעות את עצמן לקהל הלקוחות ההולך וגדל. אם החלטתם שאת האירוע הבא שלכם אתם חוגגים בתוך וילה בצפון, עשיתם את הבחירה הנכונה. אין כמו ליהנות במסיבה אשר מתקיימת בווילה מפוארת, עם ריהוט איכותי, עיצוב מרהיב ואבזור ברמה של מלון חמישה כוכבים. אבל יש כמה טעויות, שאתם בתור לקוחות עלולים לעשות ויכולים לחרב לכם את המסיבה.



 
מגבלת רעש בתוך וילה בצפון -
הנושא הראשון שיש לבדוק מול בעל הווילה הוא האם יש מגבלת רעש במקום. כידוע, החוק במדינת ישראל לא מאפשר מוזיקה חזקה או רעשים אשר עלולים להפריע, בשעות הערב המאוחרות. יתרה מכך, מי שלא עומד בכללים עלול לקבל  ביקור מהמשטרה שמוביל לצו סגירה של העסק שלו. כבר קרו מקרים שלקוח סגר מסיבת רווקים בווילה למסיבות בצפון, אבל לא תיאם את אופי המסיבה מראש עם בעל הווילה. כשהוא והחברים שלו הגיעו למקום הם התאכזבו מאוד לגלות שאסור לעשות בו קריוקי ונאלצו לבלות את הערב בדרכים אחרות.
לעומת זאת הייתה לקוחה אשר מסרה את כל הפרטים מלכתחילה, כשחיפשה וילה בצפון ליום הולדת. היא אמרה מבעוד מועד שמדובר בחבורת בנות שמחה ורועשת, וכי היא מחפשת מקום בו הן יוכלו להשתחרר מבלי שהן יפריעו לאף אחד וזה הותר להן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה