יום רביעי, 24 בפברואר 2016

לופט למסיבת רווקים - מזל טוב!


במזל טוב הגיע יום החתונה וכמובן שלפני האירוע המכונן מפיקים את אחד האירועים המרכזיים והחשובים ביותר – מסיבת רווקים. אז החלטתם ללכת עם הזרם ולחגוג במקום האידיאלי והאופטימלי ביותר למסיבה כזאת - לופט למסיבת רווקים מעוצב ומושקע ביותר. אז יש רשימת מוזמנים, רשימת קניות ותכנונים, אם אתם רווקים אתם בראש ובראשונה בוודאי קונים אלכוהול בסיטונאות, אבל בוודאי ישנה שאלה שמטרידה אתכם – כמה למעשה עולה לופט למסיבת רווקים? אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגאן.



 
כמה עולה לופט למסיבת רווקים?
כשאתם שואלים את עצמכם את השאלה הזאת – כמה עולה לופט למסיבת רווקים? יש מספר פרמטרים שעליכם להביא בחשבון, כלהלן –

* היום של מסיבת הרווקים – ימים ראשון עד רביעי – המחירים יהיו הרבה יותר זולים. כמה יעלה לופט למסיבת רווקים בימים אלו? כחמש מאות ₪ פחות מאשר בסוף השבוע, זאת אומרת מימים חמישי, שישי ושבת. הסיבה היא הבדלים בין היצע וביקוש והסיבה היא שבסוף שבוע יותר נוח לחגוג ולכן אלו ימים יותר נוחים למסיבות.

* כמות הרווקים – אם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה לופט למסיבת רווקים? קחו בחשבון את מספר החברים אשר מוזמנים למסיבה שלכם. ככל שהכמות תעלה, המחיר יעלה, זאת מתוך שיקולים של בלאי של הלופט והציוד בו.

* הגודל בהחלט קובע – מי ששואל את עצמו כמה עולה לופט למסיבת רווקים? חשוב שיזכור שיש גדלים שונים של לופטים. יש לופטים אינטימיים וקטנים למסיבות של חמישה עשר עד עשרים אנשים ויש לופטים גדולים שמסוגלים להכיל שישים ושמונים אנשים ואף יותר. לופט גדול יותר לרוב עולה יותר.

* מחיר לפי עונות – מחיר לופט למסיבת רווקים ביולי עולה פחות מאשר בנובמבר וזאת משום היצע וביקוש. חודשי החורף הם התקופה בה התנועה דלילה יותר, ובעלי הלופטים ששים לסגור כל אירוע אפשרי גם אם זה אומר שהם צריכים להתגמש במחיר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה