יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

מרכזיה וירטואלית



מרכזיה וירטואלית חוסכת בהוצאות הארגון
מחקרים מוכיחים ומראים, כי התקנה של מרכזיה וירטואלית בעסקים וארגונים, מסייעת להם בסופו של התהליך להקטין את ההוצאות שלהם בצורה משמעותית ביותר - ולהגדיל את ההכנסות בסופו של דבר בחישוב הסופי של הוצאות אל מול הכנסות העסק חודש בחודשו. איך זה בעצם אפשרי? מה הוא סוד הקסם של מרכזיה וירטואלית אשר משפיעה כל כך על בית העסק באשר הוא? הסיבה לכך נעוצה בכך שהיא בעצם מורידה מכם את האחריות לטיפול במערכות התקשורת בתוך הארגון, וזה אלמנט משמעותי ביותר ללא כל עוררין. זה מובן וברור מאליו, כי ברגע שאתם עובדים עם מרכזיה וירטואלית - כל אחריות הטיפול במרכזיה עוברת לחברה חיצונית אשר עוקבת אחרי פעילות המרכזיה. כמו כן, עלות הרכישה של מקום במרכזיה וירטואלית, היא נמוכה באופן משמעותי מעלויות הרכישה של מרכזיה עצמאית לצורך הענין, ועלויות הטיפול שלכם שתצטרכו להשקיע בה.

  
מקדישים את הזמן לעבודה
בכך שאתם בעצם עובדים עם מרכזיה וירטואלית, אינכם צריכים יותר להקדיש זמן לטיפול במרכזיה עצמה. כעת, אתם יכולים להקדיש את כל הזמן שלכם לטובת הפעילות העסקית והארגונית שלכם - ובכך להגדיל את תפוקת העבודה. עם זאת, חשוב לזכור בנוסף כי גם עצם העבודה עם מרכזיה וירטואלית, והיכולות משופרות אשר היא נותנת לכם, מאפשרים לכם לייעל את העבודה פי כמה. באמצעות מרכזיה וירטואלית אתם יכולים להפיק דו"חות סטטיסטיים על העבודה בשלוחות השונות בארגון, לבצע ניטור אחרי העומסים שיש על השלוחות והקווים, לקבל שיחות גם לטלפונים סלולריים, לעבוד עם חייגן אוטומטי חכם אשר מבדיל בין מענה קולי לבין מענה אנושי, להקשיב להקלטות של השיחות השונות, לקבוע דרגים של שלוחות, ועוד שפע של פעולות - אשר כולן הופכות את העבודה ליעילה במיוחד.

ומה זה דורש מכם?
מבחינתכם, גם משך ההתקנה של מרכזיה וירטואלית הוא קצר יחסית. מספיק ליצור קשר עם חברה אשר מנהלת מרכזיות וריטואליות, לציין מהם הצרכים שלכם - והחברה כבר תספק לכם את התשתית הדרושה, ואתם תוכלו לחבר את ציוד הקצה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה