יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

עורך דין תאונות דרכים



מתי פונים אל עורך דין תאונות דרכים?
לצערנו הרב, תאונות דרכים הן חלק מן החיים שלנו, ומידי פעם אנו יכולים למצוא את עצמנו מעורבים בתאונה שכזו - בין אם מדובר על נהיגה ברכב, ישיבה ברכב, או אפילו בתור רוכבי אופניים או הולכי רגל לצורך הענין. יש לציין את העובדה כי לצד הבעיות הפיזיות שמעלה התאונה, יש גם נושאים פיננסיים אשר עולים מטבע הדברים במהלך התהליך - שכן במסגרת של התאונה, אתם זכאים לקבל פיצויים עבור הטיפול הרפואי, ועבור הרכוש ההרוס, במידה והדבר רלוונטי. חשוב מאד לציין, כי בהקשר זה אין זה סוד כי פניה אל עורך דין תאונות דרכים, תוכל לספק לכם את כל הפיצויים הנדרשים לכם, בעבודה מול חברות הביטוח השונות.

כיצד התהליך מתנהל?
ראשית, עורך דין תאונות דרכים מסייע לכם לברר מי בעצם האחראי לתאונה. לא תמיד השאלה הזו היא פשוטה - אם למשל מדובר על תאונה בין שני רכבים, קשה לפעמים להבין באחריות מי התאונה, וכל חברת ביטוח תנסה בין השאר להוכיח את האחריות של הצד השני, כשאתם תקועים בתווך. עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לכם, להוכיח את עמדתכם מול בית המשפט ומול חברות הביטוח, ולהראות כי התאונה לא בהכרח התרחשה באשמתכם.


מעבר לשאלת האחריות, עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לכם לקבל את הפיצויים הנדרשים – בין אם מחברת הביטוח שלכם, ובין אם מחברת הביטוח של צד אחר. חשוב מאד לציין כי עורך דין תאונות דרכים מסייע גם במקרים המצערים של תאונות פגע וברח, כאשר הוא דואג לעבוד מול ארגון קרנית, אשר דואג לתת פיצויים לנפגעי תאונות הדרכים שבהם אין ביטוח.

ולמה לפנות לעורך דין?
ככלל, ניתן כמובן לדרוש את הפיצויים גם ללא עורך דין תאונות דרכים. אלא שיש לזכור כי חברות הביטוח ממש לא ממהרות לשחרר את הכספים במסגרת הפוליסות השונות, ולא פעם מדובר על הליך ארוך ומורכב במיוחד, וחשוב מאד להיעזר בידע המקצועי של עורך דין תאונות דרכים, אשר יקדם את הנושא באופן משמעותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה