יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

קייטרינג לאירועים קטנים



בעבר כאשר היו מתכננים אירוע משפחתי כזה או אחר או אפילו אירוע עסקי קטן היו מכינים את האוכל למסיבה לבד. השקידה במטבח הייתה ארוכה ומעייפת ללא כל צל של ספק, אך האוכל ביתי וטעים מן הסתם. היום כמעט בכל אירוע ניתן לראות עדיין בישול ביתי אשר אותו מספק קייטרינג לאירועים קטנים. טרנד זה מאוד מקובל באירועים קטנים כאלה ואחרים אשר מארחים בבית כמו: חינה, שבת חתן, ברית, בר מצווה או חתונה עם מספר מוזמנים קטן, מסיבת גיוס או מסיבת שחרור, מסיבת רווקים, יום הולדת וכדומה. בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים נחסכות הרבה מן הפעולות.

יתרונות קייטרינג לאירועים קטנים
בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים נחסכים מבעלי האירוע פעולות שונות כמו: רכישת המצרכים, הכנת המנות בכמויות גדולות ביותר, הסידור וההגשה של המנות, עיצוב השולחנות, פינוי וניקיון הכלים. קייטרינג לאירועים קטנים מספק גם מלצרים, כלי הגשה וריהוט וזאת במידה ולא מזמינים רק אוכל מחברת קייטרינג לאירועים קטנים בשיטת טייק אווי. בכל מקרה הפקת אירוע באמצעות קייטרינג לאירועים קטנים נוחה יותר.



הפקת האירוע באמצעות קייטרינג לאירועים קטנים
ישנן חברות קייטרינג לאירועים קטנים שונות אשר יכולות להפיק את כל האירוע המתוכנן. במידה והאירוע מתוכנן בטבע למשל, תדאג חברת קייטרינג לאירועים קטנים לעצב את התפאורה בהתאם באביזרים וכלים מתאימים וכמו כן לתפעל את האירוע בצורה הטובה ביותר שניתן לעשות זאת. גם המנות יכולות להיות ברוח המקום ולהגיש מנות חלביות או מנות בשריות על האש וזאת על פי כיסו וצרכיו של בעל האירוע. גם שף אשר מגיע לאירוע הוא פיתרון מתאים ומיוחד לאירוע אשר לא יישכח.

מחכה לכם שף בכיף
טרנד אשר קיים כיום הוא הזמנת שף אשר מעניק שירותי קייטרינג לאירועים קטנים אשר מספק את המצרכים, מביא אותם לאירוע ומבשל אל מול האורחים. שף כזה דואג גם למלצרים לפי מספר המוזמנים, לצורת ההגשה, לכלים ולעיצוב, וזאת תלוי במחיר שבעל האירוע מוכן להשקיע. לפיכך, האפשרויות של קייטרינג לאירועים קטנים הן רבות ומגוונות ללא כל עוררין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה