יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

ההתעניינות הגוברת בחיפוש בתים למכירה בכפר סבא



מי שמסתכל בשנים האחרונות על שוק הנדל"ן מקרוב, שם לב שהוא עובר התעוררות מיוחדת ויוצאת דופן. מדובר על שוק שיש בו לא מעט התמקדות באזורים, שעד לפני כמה שנים נחשבו פחות נחשקים - אך כיום יש תנודה רבה מאד לכיוונם. דומה שהדבר מובחן במיוחד, כאשר מדובר על בתים למכירה בכפר סבא. העיר כפר סבא, נחשבה בעבר לעיר קטנה ופחות בולטת באזור השרון. אולם כיום, יש ביקוש עצום עבור בתים למכירה בכפר סבא בכל חלקי העיר ללא יוצא מן הכלל. הביקוש מגיע הן מקרב אנשי משפחות עם ילדים קטנים, והן מקרב אנשים מבוגרים יותר. נשאלת השנה איך זה קרה, ומה ניתן למצוא בעיר כפר סבא כיום?

שומרים על איכות חיים
ראשית, ההתעניינות העצומה בנושא של בתים למכירה בכפר סבא היא בין השאר בזכות פרויקט השכונה הירוקה של העיר מן הסתם. נכון להיום, יש במערב כפר סבא שני פרויקטים של שכונות ירוקות, אשר שמים בהם דגש על בניה איכותית מאד, שלא מזיקה לסביבה. מדובר ממש על ריאות ירוקות בתוך אזור השרון. 



מטבע הדברים יש בשכונות הללו שפע של פארקים, עם מסלולים להולכי רגל ומסלולים לרכיבת אופניים. יש שפע של גני שעשועים למשפחות עם ילדים, וגם שיטת הבנייה עצמה של בנייני בתים למכירה בכפר סבא, היא שיטת בניה ירוקה, אשר מובילה לחיסכון בצריכת האנרגיה בתוך הדירה, וכך גם מפחיתה את תשלומי החשבונות לדיירים - דבר משתלם במיוחד בטווח הארוך ללא כל צל של ספק.

מגורים באזורים נוספים
יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ניתן למצוא שפע של בתים למכירה בכפר סבא גם מחוץ לשכונות הירוקות. גם בשכונות וותיקות יותר, יש פרויקטים חדשים אשר מציעים לכם בתים למכירה בכפר סבא, ויש כמובן גם לא מעט בתים מיד שניה, שנחשבות איכותיות במיוחד, ומוצעות במחירים אטרקטיביים בשל האזור המעולה שבו הן ממקומות. כפר סבא קוראת גם לכם להצטרף לרשימה המאושרת של תושבי העיר, ולקחת חלק בתנופה האדירה שהעיר עוברת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה