יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

נומרולוגיה



נומרולוגיה – לתכנן את החיים נכון

החיים מובילים אותנו לא אחת לנקודה שבה אנו נאלצים להתמודד עם משברים, לקבל החלטות קשות וחשובות ביותר באשר לעתידנו, להבין מי אנחנו ומה עלינו לעשות כדי להתגבר על המכשולים, לא לוותר על המטרות שהצבנו לעצמנו. 


פענוח הסודות החבויים במספרים

נומרולוגיה היא טכניקה עתיקת יומין ומדויקת, היכולה לספק עבורנו מידע שיעזור לנו לפלס את הדרך הנכונה בכל התלבטות העומדת בפנינו. הבנת סודות המספרים שמרכיבים את תאריכי הלידה שלנו והערכים הגימטריים של שמותינו ושמות הורינו, הם המפתח לניתוח אישיות האדם, ייעודו בחיים וגורלו – והם אלה שמכוונים אותנו לקבל את ההחלטות הנכונות לנו.


על מה מלמד תאריך הלידה?

כדי לקבל את כל אותן תשובות באמצעות נומרולוגיה, נעשה שימוש בשיטה שהגה לא אחר מאשר הפילוסוף והמתמטיקאי היווני פיתגורס. הוא הבין כי אותם מספרים טומנים בחובם את תכונות האופי הייחודיות של כל אחד מאתנו ואת יכולותינו, כך גילה שתהליכים ואירועים גורליים המתרחשים לאורך חייו של אדם ניתנים לניבוי ולהבנה מוקדמת בפענוח תאריך הלידה שלו.


התשובות הנכונות ברגעים הקשים

נומרולוגיה, כפי שאנו מכירים אותה כיום, היא תורה מפותחת בהרבה מזו שרווחה בימי יוון העתיקה. הידע שהצטבר לאורך הדורות ובמקומות שונים בעולם מקנה לה יכולת מעשית לסייע לכלכל את צעדינו, כך שכיום ניתן לקבל באמצעותה תשובות – בין היתר – על שאלות המעסיקות את כולנו:
·        מהם הצעדים שיש לנקוט כדי להצליח בחיים האישיים ובעבודה?
·        באיזה תחום עיסוק כדי לבחור?
·        מתי יהיה הזמן הנכון להקים משפחה?
 


לא כדאי להמתין

רבים מגיעים לראשונה לייעוץ נומרולוגי בעתות מצוקה או כשהם מגלים קושי לקבל הכרעה בצומת דרכים מרכזי בחיים. לא צריך להמתין לאותם רגעים, שכן נומרולוגיה מקנה לנו הכוח לתכנן את חיינו כך שמראש יימנעו מאתנו אותם מצבים. היכולת שהיא מעניקה לנו בהיכרות עם עצמנו, מסייעת להסיט את החיים למסלול יציב, תקין וברור. כל זמן הוא הזדמנות פז לחקור צדדים מוכרים פחות באישיות שלנו, ואם נשכיל לעשות זאת לפני שנעמוד בפני אתגר או קושי – נצא נשכרים פי כמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה