יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

שמלות כלה



שמלות כלה לכל גיזרה
איש לא יתווכח על כך, כי שמלות כלה יכולות להיות עסק מאד יקר במיוחד כשמדובר בשמלות מעצבים כאלה ואחרות מטבע הדברים. אחד מן הפתרונות התקציביים ליום החתונה כדי להיראות במיטבך מבלי להוציא הון תועפות הן שמלות כלה להשכרה לכל הדעות. אם לא ידעתן, אז זה המקום לספר לכן, הכלות שבדרך, כי יש בשוק השמלות לכלות מקומות רבים אשר מחזיקים שמלות כלה להשכרה, וכל זאת כדי לאפשר לכל כלה להיראות במיטבה בערב החשוב של חייה, גם אם היא לא יכולה להרשות לעצמה להוציא אלפי שקלים על רכישה של שמלה. חשוב לציין, כי שמלות כלה להשכרה קיימות לכל הגזרות ובכל המידות. אם את במידות גדולות במיוחד תוכלי לפנות לסלונים אשר מתמחים בגזרות כאלה ללא כל חשש.
שמלת כלה לגזרת אגס
שמלות כלה להשכרה יש בגזרות שונות וגם בגזרת אגס. אם גם את בעלת גיזרה דומה תוכלי למצוא שמלות כלה להשכרה מסוג זה ללא בעיות. שמלות כלה להשכרה לבעלות גזרה כזו צריכות להדגיש את המותן בקו גבוה ולהיות בעלת חצאית מתרחבת שנשפכת לריצפה. שמלה כזו מדגישה את קו המותן ומטשטשת את אזור האגן. חשוב להדגיש כי לא כל כלה מחוייבת ללכת עם שמלת כלה צמודה ולא לכל כלה יש את הגוף המתאים לכך.


בדים לשמלות כלה
בחירת הבד לשמלת כלה לא פחות חשובה מעיצוב השמלה. בד סאטן לדוגמא מדגיש את קו המותן ומטשטש את איזור האגן והירכיים, ובד נשפך מסוג זה מחמיא וזורם בטבעיות עם קו הגוף. בדים קשיחים פחות מחמיאים לגזרת גוף אגסי. את הבחירה הסופית מומלץ לעשות עם מעצבת השמלה שלך שתדע כיצד להתאים גם את הבד וגם את הגיזרה למבנה גופך הספציפי. התאמת שמלה לכלה לא תמיד קלה, אבל נסיון של שנים ואינטואיציה אסתטית בריאה תמיד עוזרת.
גם מחשוף מאד חשוב להתאים למבנה הגוף והצוואר של הכלה. אם יש לך כתפיים יפות וצוואר ארוך ניתן להוסיף לשמלה מחשוף בצורת V שיוסיף חן וסקסיות לכל המראה שלך.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב ששמלת כלה איפור כלה ותסרוקות כלה מדהימות הם הדברים היותר חשובים במהלך יום החתונה.
    כמובן שהדבר הכי חשוב זה שהכלה תהיה בראש שקט ותהיה מאושרת וללא דאגות. אני חושב שאם משקיעים בדברים האלה הרבה לחץ יורד מהכתפיים של הכלה.
    איפור כלות מקצועי יכול לתת לכלה את השקט שהאיפור לא ינזל במהלך יום חתונה אשר נערך ביום קיץ חם. כמו כן סידור לא טוב של השיער יכול מאוד להפריע ולגרום להכלה להרגיש לא נינוחה במהלך החתונה (כמו שמלה לא נוחה).

    השבמחק