יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



מתי מקבלים את התשואה מחברת פאונדרס?
אם אתם בעניין של השקעות בתחום של נדל"ן בחו"ל הגעתם למקום הנכון ללא כל צל של ספק. חברת פאונדרס עוסקת בהשקעות של נדל"ן מניב בחו"ל. מנגנון המימון והפעילות הייחודי של פאונדרס, מאפשר לה בעצם לאסוף כסף ממספר משקיעים, להשקיע בנכסים איכותיים ומניבים ביותר לכל הדעות - ולהחזיר את התשואה בחזרה למשקיעים. יש לציין את העובדה, כי משקיעים רבים אוהבים לפנות לחברת פאונדרס, שכן היא מאפשרת למשקיעים הפרטים ליהנות מתשואה גבוהה מאד. הנדל"ן המסחרי נחשב מניב יותר מנדל"ן פרטי. בכך שהמשקיעים מקבלים תמיד תשואה יחסית סביב 10% יותר מסכום ההשקעה שלהם - הם תמיד יכולים ליהנות מהחזרים מעולים מן הסתם, וכמובן שלאורך זמן. אך נשאלת השאלה - מתי בעצם מקבלים את התשואה בחזרה?



פעמיים בשנה במועדים קבועים
על פי המודל של חברת פאונדרס, הכסף חוזר למשקיעים פעמיים בשנה, בהפרשים של חצי שנה. ניתן לקבוע מול חברת פאונדרס מה יהיו המועדים הללו אשר בעצם בהם הסכומים יועברו אליכם. ברוב המקרים, הסכומים הללו יהיו של הכסף אשר הצטבר לאורך השנה, על פי התשואה אשר נגבתה מן השוכרים השונים, או מהגורמים שלהם נמכרו הנכסים שבהם פאונדרס השקיעה את כספכם. כמובן שהסכומים הללו יכולים להשתנות לאורך זמן והם תלויים במספר גורמים. בין השאר, אם פאונדרס הצליחה לגייס שוכרים נוספים לטובת הפרויקטים, או שאתאם הרחבתם את טווח ההשקעות שלכם לנכסים נוספים - אזי אפשר לצפות שהתשואה שתקבלו תהיה גבוהה יותר. מכל מקום, פאונדרס מתחייבת להעביר לכם את התשואה פעמיים בשנה, כך שההשקעה שלכם בהחלט תישא פרי - וכל זאת תוך זמן קצר יחסית, אם משווים זאת להשקעות נדל"ן אחרות.

מודל שמתאים לאנשים רבים
מודל התשואה הייחודי של פאונדרס, מותאם לקהל גדול מאד של משקיעים פרטיים, שמעוניינים להיכנס לתחום של הנדל"ן המסחרי המניב בחו"ל, אך חשים לעתים שחסרי להם הכלים המתאימים להיכנס לשוק המורכב הנ"ל. פאונדרס תבצע עבורכם את כל עבודת הבדיקה, התיווך, הגישור וההשקעה, וכמובן תעביר לכם את התשואה המובטחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה