יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

צימרים בנווה מבטח



צימרים בנווה מבטח לפי שעה ולסופ"ש
צימרים בנווה מבטח מיועדים לזוגות אוהבים כאלה ואחרים אשר חושקים במפגש מזדמן של מספר שעות, לילה או יותר. המקום מאוד פרטי עם הקפדה של שמירה על הפרטיות, אך לא תמיד שווה את המחיר אשר בסופו של דבר שולם עליו. 

ביקורת על צימרים בנווה מבטח
לפי ביקורת באינטרנט המקום אכן נראה דיסקרטי והיחס טוב מאד, אך על אף הפרטיות בצימרים, המקום נמצא רועש והבקתה מלוכלכת. מתוך ציונים אשר ניתנו לאירוח של צימרים בנווה מבטח באינטרנט ניתן לראות כי הציונים על הניקיון, העיצוב של הסוויטה והתחזוקה היו נמוכים, ואילו הציונים על הארוחות והשירות אשר ניתנו היו גבוהים למדי. בסך הכול ביקורת אחת שלא ממש מחמיאה למקום. אז מה יש לצימרים בנווה מבטח להציע לזוגות אשר מעוניינים לבלות שם חופשה אינטימית וזוגית?



הנאה מושלמת של אירוח צימרים בנווה מבטח
צימרים בנווה מבטח מבטיחים לזוגות כאלה ואחרים אשר מעוניינים להזמין סוויטה קבלת פנים מפנקת במיוחד בתיאום מראש של נרות ריחניים ויין או שמפניה ושוקולד. צימרים בנווה מבטח מבטיחים ארוחת בוקר עשירה ומפנקת ביותר, ואפשרות להזמין ארוחות נוספות במידת הצורך, צימרים בנווה מבטח מבטיחים לזוגות טיפולי ספא ועיסויים בטיפול מראש, פרטיות מלאה לכל אורך החופשה, חדרים מעוצבים עם מיטת אפריון נחשקת, ג'קוזי, סאונה, פינת ישיבה ובר. צימרים בנווה מבטח מארחים גם משפחות עם ילדים באמצע או בסוף השבוע.

צימרים בנווה מבטח למשפחות
חשוב לציין כי בעת בילוי משפחתי באירוח של צימרים בנווה מבטח ניתן לבקר גם בשבתות בפינת החי הנמצאת במושב. פינת החי לליטוף משתרעת על 3 דונם ובה בעלי חיים שונים אשר ניתן ללטף ולהאכיל. אפשר לפגוש בבעלי חיים כמו: סוס ננסי, חוטמן, שרקנים, ברבורים ותוכים, ליצור בפינת יצירה בגבס, לשחק בג'ימבורי, להכין פיתות בטאבון, ליהנות ממזנון מגוון, ובימי הקיץ גם לקפוץ על מתנפח קצף בהנאה רבה. מעבר לכך, משפחות כאלה ואחרות אשר מגיעות לאירוח של צימרים בנווה מבטח יכולות לטייל בסביבת המושב, ולהגיע לאטרקציות אחרות אשר קיימות בסביבה.
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה