יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

שרשרת אמבר



שרשרת אמבר להקלה ומניעת כאבי צמיחת שיניים
יש לא מעט אנשים אשר מחפשים דרכים לריפוי והקלה על בעיות בריאות שונות בעזרת אלמנטים טבעיים לחלוטין, וללא כל מעורבות של תרופות וטיפולים קונבנציונאלים כאלה ואחרים. כאשר מדובר על תינוקות הרי שהתחושה קיימת אצל הורים רבים שמחפשים אחר שיטות טבעיות לטפל בילדים הקטנים.
שרשרת אמבר (AMBAR) היא למעשה שרשרת ענברים אשר  מותאמת לצוואר תינוקות על מנת להקל ולמנוע כאבים בעת בקיעת השיניים וצמיחתם הראשונית. האמת היא, כי שרשרת אמבר מאד מקובלת לשימוש בקרב יוצאי רוסיה ובמיוחד לאלה שהגיעו מהמדינות הבלטיות כדוגמת ליטא ולטביה. הסיבה לכך היא שאת אבני הענבר כורים במדינות אלה גם באדמה וגם מן הים הבלטי. הענבר הוא למעשה שרף מאובן בן מליוני שנים שיש לו סגולות מרפא והקלה על כאבים כדוגמת כאבי צמיחת שיניים וכאבי גדילה אצל ילדים גדולים יותר, והוא משמש גם להרגעה וליצירת תחושה נינוחה ואף משפיע לטובה על המערכת החיסונית של הגוף.
מי משתמש בשרשרת אמבר
שרשרת אמבר מאד נפוצה בקרב יוצאי אירופה הצפונית והמדינות הבלטיות ותוכלו לראות תינוקות גרמנים או דנים רבים העונדים שרשרת אמבר לצווארם החל מגיל שלושה חודשים ועד לגיל שלוש. השיניים של תינוקות אלה בוקעות ללא כאבים וללא תופעות לוואי כמו חום גבוה וכדומה.
הכנת שרשרת אמבר
כאמור, שרשרת אמבר עושה שימוש בענברים הנמצאים בטבע בצורתם הגולמית. אלה נשזרים כמו בשרשרת פנינים כאשר בין כל אבן ואבן יש קשר המונע את התפזרות האבנים בעת פתיחת השרשרת. בקצה השרשרת יש סגר עם הברגה המונע מן התינוק לפתוח אותה.
השימוש בשרשרת אמבר
את השרשרת יש לענוד סביב הצוואר והיא לא מיועדת לאכילה או למשחק. יש להשגיח על התינוק בעת הענידה וכאשר רוחצים את התינוק או משכיבים אותו לישון יש להסיר את השרשרת. על מנת לשמור על הסגולות האנרגטיות של השרשרת מומלץ לשטוף אותה אחת לכמה ימים במים פושרים וליבש אותה בשמש ובעזרת מגבת רכה. הייבוש בשמש מחזיר לענברים את חיוניותם ומאפשר להם לפעול לאורך זמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה