יום שבת, 24 במאי 2014

מלגזה



מה עדיף - מלגזת דיזל או מלגזה חשמלית?
בשנים האחרונות החלו להיכנס לשוק מלגזות חשמליות המשמשות במקומות שונים ביעילות ובנוחות רבים. אחת השאלות ששואלים את עצמם אנשים הזקוקים למלגזות היא מה עדיף – מלגזה חשמלית או מלגזה המונעת על דיזל? התשובה אינה מוחלטת מכיוון שלכל אחת מהמלגזות יתרונות וחסרונות, אבל באופן כללי, כאשר המפרט המבוקש למלגזה ניתן ליישום גם במלגזה חשמלית וגם באחת הפועלת על דיזל יהיה נכון לבחור בחשמלית מכיוון שמלגזה זו הרבה יותר ידידותית לסביבה, היא אינה מזהמת את האוויר כלל והיא הרבה יותר שקטה.
היתרונות והחסרונות של מלגזה חשמלית
היתרונות של מלגזה חשמלית רבים ובעיקר בתחום השמירה על איכות הסביבה. לא מדובר בשמירה על איכות הסביבה באופן כללי אלא שמלגזות אלה אינן מזהמות את סביבת העבודה המיידית שלהן והן מאד שקטות, דבר המאפשר לעשות בהן שימוש במקומות סגורים כדוגמת  מחסנים ומפעלים שונים ללא חשש להרעלת העובדים במקום או הסחורות (כשמדובר בעיקר במזון) והדבר מאפשר לנהג המלגזה לעבוד ללא אטמי אוזניים ולהיות הרבה יותר קשוב ומרוכז. מלגזה חשמלית היא כלי עבודה נטען ויש לה מצבר המספיק לעבודה מאומצת ליום עבודה שלם, ויש להטעין אותה בכל לילה.
החסרונות של מלגזה חשמלית הן שהיא מוגבלת במשקלים שהיא יכולה לשאת, והיא פחות נוחה להפעלה בשטחים פתוחים כדוגמת שטחי חקלאות או אתרי בנייה שבהם אין משטחים סלולים לעבודה.

היתרונות והחסרונות של מלגזה הפועלת על דיזל
היתרון המשמעותי של מלגזה כזו הוא שהיא יכולה לעבוד בכל מקום לרבות מקומות לא סלולים, וכושר העמסה שלה גדול פי כמה מזה של מלגזה חשמלית. החסרונות של מלגזה כזו הם הזיהום שנוצר מהפעלת המנוע, הרעש שהיא מייצרת והתקלות המכניות העלולות לצוץ במנוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה