יום שבת, 3 במאי 2014

איזה ציוד מכינים אל טיול משפחות לספרד?



כאשר אתם מתחילים לתכנן טיול משפחות לספרד, כדאי לקחת בחשבון גם את הציוד שאתם תארזו אתכם. זכרו שבניגוד לטיולים שאולי עשיתם בעבר, רק עם בני הזוג, הרי שכאן עליכם לדאוג גם לציוד עבור כל הילדים שלכם - ומדובר לא פעם על אתגר. כמובן שהציוד שלוקחים אל טיול משפחות לספרד הוא גם נגזרת של האזור שבו תטיילו ומשך הטיול, אבל יש בכל זאת כמה דברים שאפשר תמיד להיות בטוחים שאתם תיקחו אתכם.

הציוד שאי אפשר בלעדיו
כדאי שלכל ילד ובוודאי לכל מבוגר, יהיה תיק גב שהוא נושא עמו בכל עת. הדבר יקל עליכם להסתובב ברחובות ספרד באופן קבוע. חשוב לציין שבאופן יחסי, בערים הגדולות של ספרד אין ממש פעולות של כייסים או גנבים, ולכן אפשר להסתובב עם התיקים בחופשיות יחסית. לקראת טיול משפחות לספרד, חשוב מאד שתארזו אכם גם בקבוקי שתיה. קחו בחשבון שטיול במרכז ספרד בקיץ - יכול להיות חם למדי ממש כמו טיול בישראל בעונה הנ"ל, וחשוב להצטייד בביגוד נושם ואוורירי במיוחד. לאזורים הקרים יותר כמו הפירנאים - אורזים כמובן בגדי חוף מתאימים. מעבר לכך, לקראת טיול משפחות לספרד כדאי גם שתיקחו אתכם כמה משחקים קטנים וצעצועים וספרים עבור הילדים. אם אתם מתכוונים לנסוע בין ערים - צפויה לכם נסיעה ארוכה יחסית, והכי חשוב הוא שהילדים לא ישתעממו ויציקו לכם.

  
ומה מבחינת אוכל מקומי?
בעקרון, אם אין לכם דרישות מיוחדות - טיול משפחות לספרד הוא נהדר עבורכם. המטבח הספרדי הוא רוב מטבח שילדים אוהבים שכן הוא מבוסס על אורז ובשרים, ויש כמובן לא מעט רשתות מזון עולמיות שנמצאות בערים הגדולות. מעבר לכך, אם אתם שומרי כשרות, אפשר לתכנן טיול משפחות לספרד בערים הגדולות, בהן ניתן למצוא גם את החנויות הכשרות של הקהילות היהודיות, כך שלא חייבים להביא שימורים מהבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה