יום ראשון, 25 במאי 2014

כפכפי הוויאנס



כפכפי הוויאנס – הרבה מעבר לכפכפי ים
כפכפי הוויאנס פותחו בברזיל בתחילת שנות השישים של המאה הקודמת בהשראת כפכפים יפניים מסורתיים. את השם לכפכפים אלה נתנו מתוך הוקרה לתושבי האי הוואי ולאי עצמו שנחשב לאחד מאתרי התיירות הפופולאריים באוקיאנוס השקט. כשמסתכלים כל כפכפי הוויאנס הם נראים כמו נעלי אצבע אחרים, אבל למעשה מדובר בנוסחה ייחודית המבוססת על גומי המופק מעצים מיוחדים הגדלים ביערות האמזונס.

מה הפך את הכפכפים לכל כך מבוקשים
מה שהפך את כפכפי הוויאנס להצלחה כל כך גדולה הם המאפיינים הייחודיים שלהם. כפכפי הוויאנס עשויים מגומי גמיש וחזק במיוחד שעמיד לזמן ממושך. הם אינם גורמים לכף הרגל להזיע בזמן ההליכה והם אינם סופגים לחות או רטיבות כלל. ניתן להיכנס איתם למים, להתקלח איתם או להשתמש בהם בבריכה. הם אינם מעלים עובש או גורמים לפטריות, וכף הרגל אינה מחליקה בהם למרות שהם נשארים יבשים כל הזמן. תכונות אלה של כפכפי הוויאנס הפכו אותם לכפכפים המבוקשים והנמכרים ביותר בעולם ונכון להיום נמכרו למעלה משני מיליארד כפכפים כאלה.
כפכפים לכל מקום
למרות היותם מוכרים ככפכפי ים או בריכה הפכו כפכפים אלה בישראל לאמצעי הליכה בכל מקום ובכל זמן. צעירים משתמשים בהם לכל מקום, אחרים משתמשים בהם כנעלי בית בקיץ או בחורף, הם משמשים גם ילדים ובני נוער בכל עונת הקיץ. הנוחות שלהם, הקלות שהם מעניקים לרגל ותחושת היציבות, יחד עם כל התכונות המאפיינות אותם הפכו כפכפים אלה לנפוצים ולנמכרים ביותר בארץ.
כפכפי הוויאנס ניתן לרכוש בנקודות מכירה רבות וגם באתרי האינטרנט של היבואנים. בעת הרכישה יש לשים לב לתווית המעידה על היותם מקוריים מכיוון שכל יתר החיקויים אינם עשויים מאותו החומר, אלא מחומר סינטטי שאינו מאופיין בתכונות הייחודיות של הגומי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה