יום שבת, 31 במאי 2014

מטאוריטים



ככל שחולפות השנים אתם מרגישים יותר ויותר מוטרדים? אתם כבר לא יודעים איך למצוא את השקט הנפשי ואת החיבור לעצמכם שהיה בעבר כל כך טבעי ופשוט? אם כך, הדבר החשוב ביותר הוא לא להתייאש ולהמשיך להיאבק על כך, כי זה קיים בכם ואתם בהחלט יכולים להגיע לשם, ואפילו יותר בקלות ממה שאתם חושבים. לפעמים כל מה שצריך זה עזרים חיצוניים כמו מטאוריטים, כי למעשה מטאוריטים הם בעלי כוחות רבים ביותר וכדאי לכם לנסות אותם.

כיצד האבנים יכולות לסייע?
מטאוריטים אלה הן אבנים שמגיעות לכדור הארץ, ואין ספק שיש להן כוחות מופלאים. במידה ואתם זקוקים ליותר שלווה ושקט, אתם יכולים לבחור לקנות לעצמכם מטאוריטים ולשמור אותן קרוב לגוף, ותוך זמן קצר תתחילו להרגיש בהשפעה הטובה שלהן על התנהלות החיים שלכם.



אבנים שעוזרות בזמן מדיטציה
מטאוריטים אלה הן אבנים שמומלץ להחזיק בקרבת מקום כאשר אתם עושים מדיטציה או כאשר אתם מנסים ליצור קשרים לא שגרתיים עם עולמות מרוחקים יותר, כי אסור לשכוח שאבן זו מגיע ממקום אחר. היא שומרת עליכם בזמן יצירת הקשרים עם העולמות הרחוקים יותר ובזמן המדיטציה היא תסייע לכם להגיע לרוגע שלו אתם מייחלים. 

אבנים במחירים טובים
חשבתם לרגע שלקנות אבני מטאוריטים זו הוצאה כלכלית גדולה מידי ולכן חשבתם שתצטרכו לוותר על כך? האמת היא, שזה לא כך ואתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם את קניית האבן זו. יתרה מכך, אם אתם רוצים לשמח אדם שקרוב לכם או שאתם רוצים לעזור לו לחזור לשלווה שאבדה לו בגלל דברים כאלה ואחרים, אז אין ספק שתוכלו לקנות לו אבן מסוג זה. האבן טוב ומסייעת גם מבחינה פיזית ובהחלט כדאי לנסות את סגולותיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה