יום שבת, 3 במאי 2014

מקלחונים פינתיים



פתיחות שונות עבור מקלחונים פינתיים
לרוב, כאשר אנו חושבים על מקלחונים פינתיים, אנו מדמיינים אותם עם מנגנון פתיחה כזה או אחר, לרוב כזה שיצא לנו כבר לראות בעבר בבית שלנו, בבית הורים, בבית חברים, וכיו"ב. בפועל, חשוב מאד לדעת כי למקלחונים הפינתיים השונים, יש גם מגוון גדול יחסית, של אפשרויות לפתיחה, אשר יכולות להתאים כמובן לחדרי רחצה שונים.

כמה דוגמאות מוכרות יותר ופחות
אין ספק שאחת מהפתיחות המוכרות ביותר עבור מקלחונים פינתיים, היא הפתיחה של דלתות אשר מותקנות על-גבי מסילה. מדובר על מקלחונים נפוצים מאד, והיתרון המשמעותי שלהם הוא החיסכון במקום. מדובר על מקלחונים פינתיים שניתן להתקין גם בחדרי רחצה קטנים יותר, כאשר הדלתות נסגרות אחת ליד השנייה בפינת המקלחון, באמצעות נעילה מגנטית.



סוג אחר של פתיחה עבור מקלחונים פינתיים, היא כזו אשר מבוססת על קיר ועל דלת שנפתחת על-גבי ציר. הדלת עצמה נפתחת בזווית של 90 מעלות כלפי פנים או חוץ, וגם כאן הנעילה היא מגנטית.
אפשרות נוספת עבור מקלחונים פינתיים היא האפשרות של התקנת קיר בצדו האחד של המקלחון, אך גם בצד השני מותקן חלק שהוא גם קיר - אך ממשיך להיות דלת אחת או אפילו שתי דלתות שנפתחות ונסגרות על-גבי ציר. הדבר מתאים למי שיש לו מקלחון גדול יחסית, והוא מחפש עיצוב איכותי ומושקע במיוחד. הדבר מתאים גם למקלחונים שמותקנים על גבי שטח שהוא מלבני ולאו דווקא מרובע.

לבחור את המקלחון שמתאים לכם
במקרים רבים, אתם תראו שתוכלו לבחור מנגנון סגירה ופתיחה אחד עבור מקלחונים פינתיים בהתחשב באילוצים שונים. עם זאת, יש גם מקרים שבהם יהיו לכם כמה אפשרויות שונות שתוכלו לבחור מתוכן. מה עושים במקרים הללו? פשוט מאד! אפשר לפנות לגורם מקצועי שמכיר היטב את עולם המקלחונים, והוא יוכל לייעץ לכם על בחירה בדגם המתאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה