יום שבת, 3 במאי 2014

לופט תל אביב



לופט תל אביב – חופשה עירונית מושלמת
למי שמחפש מקום שקט ופרטי בתוך העיר לצרכי חופשה זוגית או חופשה משפחתית ללא הרעש וההמולה של בתי המלון, לופט בתל אביב הוא הפתרון האידיאלי. לופט בתל אביב הוא למעשה יחידת נופש המגיעה בגדלים שונים ולצרכים מגוונים. יש השוכרים לופט בתל אביב לצרכי חופשה עירונית ואחרים עושים שימוש בלופטים לצרכי עריכת מסיבות שונות לרבות סיבות שחרור, מסיבות יום הולדת, מסיבות פורים, מסיבות רווקים או רווקות וכדומה.
לופט תל אביב – כל היתרונות
בדומה לצימרים הממוקמים בישובים קטנים במאפשרים למשפחות חופשה נעימה ומרגיעה, כך מתפקדים לופטים בעיר. לופט תל אביב הוא יחידת אירוח מרווחת ומאובזרת המאפשרת חופשה עירונית גם למשפחות וגם לזוגות. זוגות רבים מעדיפים לבלות את ירח הדבש שלהם בלופטים בגלל הפרטיות והשקט. לופט בתל אביב כולל מטבחון מאובזר, ג'קוזי בתוך הלופט, פינת ישיבה ואוכל, מערכת שמע ווידאו, חיבור לכבלים ולאינטרנט וכדומה. השהייה בלופט עירוני מאפשרת נגישות קלה לכל האטרקציות שיש לעיר להציע לכם לרבות מגוון עצום של מסעדות, בתי קפה ופאבים, תיאטראות, גלריות ומוזיאונים, ואין ספור מקומות בילוי ליום וללילה.


עריכת מסיבות בלופט
לופט בתל אביב נחשב למקום מאד פופולארי גם לעריכת מסיבות מסוגים שונים. היתרון הגדול של עריכת מסיבות בלופט הוא שאין שכניחם שמפריעים להם, אפשר לשמוע מוסיקה עד מאוחר בלילה ולהרגיש חופשיים. בעת עריכת מסיבה בלופט ניתן להזמין אוכל ממסעדה או להכין לבד, או להזמין קייטרינג. הכל פתוח והכל אפשרי. את הלופט אפשר לקשט בצורה שרוצים ואף לקבל עזרה מבעלי הלופט בעניין זה. כיום מאד נהוג לערוך מסיבות רווקים או רווקות שלפני החתונה בלופטים בתל אביב, וכך גם לגבי מסיבות משפחתיות, מסיבות יום הולדת וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה