יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

מענה טלפוני לעסקים



כדי להבין עד כמה השירות של מענה טלפוני לעסקים שמספק מענה אנושי הוא מעולה לעסק שלכם, נסו לחשוב על עצמכם כמי שמתקשרים לעסק מסוים כדי לקבל שירות. נסו לחשוב מה הייתם מעדיפים - שהודעה אוטומטית תבקש מכם להשאיר הודעה, או שתקבלו מענה אנושי, ומוקדן ישאל מה השם שלכם, ייקח את הפרטים וירשום את ההודעה שלכם? אין ספק שרוב האנשים יעדיפו ללא כל צל של ספק את האופציה השנייה. אנו תמיד נעדיף לקבל מענה אנושי, ומכאן חשוב להבין עד כמה מענה טלפוני לעסקים הוא חיוני מאד לעסק שלכם.

לתת את הטיפול הראוי ללקוחות שלכם
כמו בכל עסק, גם לכם יש לא מעט לקוחות קיימים, שלא לדבר על לקוחות חדשים שמתעניינים בנוגע לעסק שלכם. אולם, אתם לא יכולים בכל שעה ובכל רגע לספק להם מענה מדויק - יש לכם צוות מוגבל ואתם עובדים שעות מסוימות. בעזרת השירות של מענה טלפוני לעסקים תוכלו להרחיב את יכולת המענה שלכם באופן בלתי מוגבל למעשה - אם תרצו אפילו לרמה של 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע (אם כי אין חובה לכך כמובן). הרעיון הוא שברגע שמישהו יוצר קשר עם העסק שלכם, הוא מיד יטופל ע"י המוקדנים שמספקים שירותי מענה טלפוני לעסקים. המוקדנים מדברים כנציגים של החברה שלכם, עובדים לפי תסריט קבוע ונוטלים את הפרטים של הלקוח, ורושמים את דרישתו. הם מעבירים את הדרישות אליכם בסוף או תחילת היום, ואם תרצו - יעבירו אליכם גם בקשות בהולות במיוחד.

הלקוח תמיד צודק
הרעיון הוא שבעזרת שירותי מענה טלפוני לעסקים, אתם מראים ללקוחות שלכם שמבחינתכם - הם החשובים ביותר והם מי שנמצאים במוקד העסק. הם תמיד יקבלו את הטיפול הראוי ותמיד יהיה מישהו שיענה להם, וכמובן שהדבר תורם המון לתדמית העסק ולהצלחתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה