יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

בנאווה פיליפינים



מה אתם יודעים על בנאווה פיליפינים?

בנאווה היא רשות מקומית בפיליפינים המוכרת לחובבי תיירות וטיולים. היא נמצאת בנפת איפוגאו שבמחוז קורדיליה ומונה קצת מעל 20,000 תושבים. המשמעות היא שמדובר על מקום קטן, ממנו ניתן רק לצאת לטיולים באיזור או להגיע לערים אחרות בפיליפינים. היישוב בנאווה פיליפינים מפורסם גם בזכות הימצאותן של שתי טרסות חקלאיות. טרסות אלו הן חלק מאתר המורשת העולמית שהוכרז על ידי ועדה של אונסק"ו כאתר הראוי לשימור.
אפשר להגיע אל בנאווה פיליפינים במספר דרכים. הדרך המקובלת היא לנסוע בג'יפני. זהו אמצעי תחבורה נפוץ בפיליפינים המתפקד במידה מסוימת כמו מונית שירות. נסיעה בג'יפני מתאפיינת בדחיסות, צפיפות וגם עיטורים צבעוניים. דרך שנייה ולא פחות אטרקטיבית עבור נסיעה לאיזור בנאווה פיליפינים היא שימוש באוטובוס. כאן מדובר על אמצעי תחבורה ציבורי המתואם מראש. לבסוף, מטיילים רבים מגיעים לבנאווה ברכב פרטי ובנסיעה מהעיר בגויו.




ההיבט התיירותי של בנאווה פיליפינים

מקומות כמו בנאווה פיליפינים מוכיחים שאסור לוותר על יעדים אקזוטיים ברחבי העולם. זהו מקום מפגש בין ג'ונגלים פראיים, הרי געש, כפרים מסורתיים, תרבויות, טעמים וצלילים. הביקור באיזור האפאו בו ישנן טרסות אורז מדהימות מתאים לכל הגילאים. הטיול כולל ביקור בכפרים מקומיים, הליכה רגלית במסלולים בדרגות קושי משתנות וגם אפשרות לרחצה במים הצוננים של אחד המפלים המפוזרים באיזור.
הרשות המקומית בנאווה כוללת את העיירה סגאדה. זו אחת העיירות הבודדות באיזור בהן ניתן לראות מערות קבורה עתיקות. מעבר לכך, מתוך בנאווה פיליפינים ניתן להמשיך את הנסיעה למוזיאון בונטוק המכיל אוספים של חפצים ותמונות של שבטים מקומיים. אופציות אלו לא קיימות בטיולים סטנדרטיים למזרח. הן רלוונטיות רק במדינה מגוונת כמו הפיליפינים ולכן הן זוכות להמלצתם של מדריכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה